اخلاص و مردمی بودن رمز محبوبیت جهانی سردار سلیمانی است


ساعت: 11:19
تاریخ ارسال: 1301/10/12
کد خبر: 1921524

امام جمعه اهل سنت هامون گفت: ارتباط سردار سلیمانی با مردم عاطفی و مبتنی بر محبت و برادری بود که دل مستضعفان را به خود جلب می کرد و به همین دلیل سردار سلیمانی عزیز دل های جهانیان شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مولوی عبدالله حسن زهی امام جمعه اهل سنت شهرستان هامون در گفتگو با خبرنگار عصرامون گفت: شهید مظلوم سلیمانی با توجه به عمق علم و معنویت خود گفت ایران حرم و حفظ نظام است. یکی از وظایف، زیرا خدای نکرده در صورت شکست جمهوری اسلامی، تمامیت اسلام در ایران برمی گردد.» لذا دفاع از نظام بر همه مومنین واجب است.

وی افزود: آمریکا در واقع می خواست با کشتن سردار سلیمانی به نظام اسلامی آسیب برساند اما با این اقدام اکنون بیشتر از شهید سلیمانی می ترسند.

حسن زهی ادامه داد: ما مسلمانان در واقع موظف هستیم با بصیرت و در برابر توطئه های دشمن انتقام شهید سلیمانی را بگیریم و البته انتقام خون شهید عزیز سردار عزیز را خواهیم گرفت.

مولوی حسن زهی تصریح کرد: علاوه بر دلسوزی و اندوه مردم، امانتداری این رهبر بزرگ اسلام از وی یک قهرمان مردمی ساخته بود، ارتباط سردار سلیمانی با مردم عاطفی و مبتنی بر محبت و برادری بود که قلوب را به خود جلب کرد. مستضعفین و به همین دلیل به یک رهبر محبوب تبدیل شد

وی اخلاص، درایت و برخورد منصفانه را از ویژگی های شخصیتی شهید حاج قاسم سلیمانی برشمرد و افزود: این شهید مختص نظام اسلامی نبود، بلکه شخصیتی جهانی داشت و شهادتش بسیاری از مردم جهان را غمگین کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید