راز محبوبیت حاج قاسم اخلاص او بود/ مدرسه سلیمانی حلال بسیاری از مشکلات است

ساعت: 15:27
تاریخ انتشار: 1401/10/14
کد خبر: 1921943

یک کارشناس و تحلیلگر سیاسی با اشاره به ابعاد گسترده تأثیرگذاری حاج قاسم گفت: وجه اصلی شخصیت این اسطوره مقاومت، قدرت تأثیرگذاری او بر مخاطب است که از خلوص ایمان و نگاه معنوی او ناشی می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی کارگر کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار مرات با اشاره به ابعاد گسترده شخصیتی شهید حاج قاسم سلیمانی و تاثیر وی در ایجاد وحدت بین کشورهای منطقه گفت: بعد اصلی شخصیت این افسانه مقاومت، قدرت تأثیرگذاری بر مخاطبی است که از آن سرچشمه می گیرد. برگرفته از صداقت ایمان و نگاه معنوی اوست.

این تحلیلگر مسائل سیاسی افزود: حاج قاسم سلیمانی همان گونه که نگاه واقع بینانه به جریان های سیاسی و فداکاری های فرهنگی داشت، به مسائل منطقه ای نیز با وحدت در برابر دشمن مشترک شیعه، سنی، کرد و غیر کرد. با یکدیگر

وی در این زمینه توضیح داد: متقاعد کردن روسیه برای مبارزه با داعش در سوریه و همچنین جلوگیری از اقدام بارزانی برای تجزیه کردستان عراق و برگزاری همه پرسی و نیز ترغیب طالبان به اقدام علیه آمریکا، نمونه هایی از دیپلماسی وی در یک منطقه

به گفته این کارگر، تاثیر عمیق حاج قاسم در حوادث منطقه برای دشمن شناخته شده بود و به همین دلیل اقدام به ترور این شخصیت برجسته کرد.

وی تاکید کرد: از نظر بسیاری از بهترین استراتژیست های جهان از حاج قاسم به عنوان یک سردار برجسته یاد می شود و برخلاف تصور دشمنان، پس از شهادتش، جبهه مقاومت نه تنها فروریخت، بلکه پایدارتر و متحرکتر است. با پیشرفت های جدید

وی با توجه به اغتشاشات اخیر و درخواست از مکتب شهید سلیمانی برای رفع این آسیب فرهنگی گفت: شهید سلیمانی با وجود اینکه شخصیتی کاملاً انقلابی و متدین بود، نسبت به آسیب های اجتماعی بی طرف بود و همانطور که می توان فهمید. که دختر بی حجاب هم فرزند ماست و تربیت و راهنمایی او بر عهده ماست.

این تحلیلگر سیاسی در نهایت اذعان داشت: اگر بتوانیم با اتحاد این قشر برای مشکلات فرهنگی جامعه راه حلی پیدا کنیم، به موقع و به فضل الهی بسیاری از مشکلات حل می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید