سردار سلیمانی بهترین الگو برای جامعه علمی کشور / اجتماعی و مردمی بودن مهمترین ویژگی شهید مقاومت

ساعت: 17:39
تاریخ انتشار: 14/01/1400
کد خبر: 1794211

رضا علیزاده مردمی بودن را مهمترین ویژگی سردار سلیمانی عنوان کرد و گفت: این ویژگی ها سردار دلا را به اسطوره ای جاودانه تبدیل کرده و او را از یک شخصیت ملی و لشکری ​​به یک چهره برجسته بین المللی تبدیل کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ایران برکت، کارشناس فناوری واکسن و مخترع واکسن در گفت و گو با خبرنگار تیتریک گفت: سردار سلیمانی جمله جالبی دارد که برای من به عنوان یک محقق بسیار مفید است.

رضا علیزاده ادامه داد: این شهید بزرگوار می گوید فرصتی که تهدید می کند می تواند خود فرصت باشد. این نشان می دهد که می توانیم از هر تهدیدی که برای کشور ایجاد می شود یا حتی هر تهدید شخصی بهترین استفاده را داشته باشیم.

وی افزود: سردار سلیمانی به عنوان نماد مقاومت، ایستادگی و مجاهدت با هر اتفاق بدی مقابله کرد.

این استاد دانشگاه گفت: شهید سلیمانی فرمانده میدانی بود و پشت میز نبود. او در خط مقدم با رزمندگان می جنگد.

علیزاده گفت: روحیه جهادی و مردمی سردار می تواند بهترین الگو برای من و امثال من باشد که در فضای علمی فعالیت می کنیم.

وی ادامه داد: همه مسئولان باید به میدان بیایند و ما چیزی به نام سفره در دنیا نداریم و همیشه باید ایستاد و حرکت کرد چرا که سکوت همیشه محکوم به نابودی است.

این استاد دانشگاه افزود: ما نباید راکد باشیم، بلکه باید رفتار عملی شهید سلیمانی را در کارمان الگوبرداری کنیم و از تهدیدها برای خود فرصت ایجاد کنیم.

علیزاده شخصیت اجتماعی و مردمی را مهمترین ویژگی سردار سلیمانی عنوان کرد و گفت: این ویژگی ها سردار دلا را به اسطوره ای جاودانه تبدیل کرده و او را از یک شخصیت ملی و لشکری ​​به یک چهره برجسته بین المللی تبدیل کرده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز جوانان به دنبال نماد و الگویی هستند که اگر نمادهای موفق کشور مانند سردار سلیمانی را به آنها معرفی کنیم قطعا تاثیر نمادهای بومی چندین برابر نمادهای غربی خواهد بود. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید