مردمی بودن مهمترین ویژگی بسیج است/ ایجاد گروه های جهادی از دانشگاه امام حسین (ع) تربت حیدریه


ساعت: 08:55
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۵
کد خبر: 1856035

فرمانده دانشکده تربیت حراست دانشگاه امام حسین(ع):

سردار عباسی مردمی بودن را مهمترین ویژگی بسیج دانست و افزود: یکی از مهمترین ویژگی های محبوبیت، حوزه های خدمت رسانی در قالب اردوهای جهادی در مناطق فقیرنشین و کم برخوردار است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; سردار محسن عباسی فرمانده دانشکده مطالعات حراست دانشگاه امام حسین(ع) امشب در مراسم استقبال از دانشجوی گروه های جهادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: به همین دلیل یکی از مهمترین ویژگی ها در انتخاب این رشته، خونگرمی است. و مردمی پرتلاش که مورد استقبال دانش آموزان قرار گرفت.

وی افزود: ما سابقه اردوهای جهادی با ده ها هزار نفر در نقاط مختلف کشور با گویش های مختلف داریم، اما منطقه تربت حیدریه در دل ما متفاوت است و ویژگی منحصر به فردی دارد.

عباسی گفت: اگر بخواهیم سپاه را تعریف کنیم، او را مجاهدی مردمی، وفادار و انقلابی می نامیم که دارای روحیه ایثار و ایثار و خدمت به مردم است.

فرمانده دانشکده تربیت پاسداری دانشگاه امام حسین(ع) ادامه داد: مناطق پرسود، چون این مردم نعمت هستند، گفت: و صاحبان اصلی انقلاب هستند و این بنده ابزاری مانند اخلاص می خواهد.

سردار عباسی محبوبیت را مهمترین ویژگی بسیج می داند و می افزاید: باید نشان دهیم که در جایی محبوب هستیم که یکی از مهمترین عرصه ها خدمات رسانی در قالب اردوهای جهادی به مناطق کم برخوردار و کم درآمد است. . “

فرمانده سپاه شهرستان تربت حیدریه گفت: وقتی رهبر معظم انقلاب کل فلسفه انقلاب را در خدمت مردم خلاصه می کنند، این جمله فصلی برای پرداختن به همه اقشار مختلف است.

سرهنگ احمد ناصری موحد افزود: گاهی جهاد سخت، گاهی جهاد نرم، علمی، سازنده و محرومیت زدایی است و بسیج به این صلاحیت رسیده است که در همه عرصه ها خدمت رسانی به مردم را رهبری کند.

وی افزود: تقوای فردی مربوط به فرد و عبادت اوست، اما تقوای اجتماعی مهمتر از تقوای فردی است و این بدان معناست که باید روحیه ایثار و فداکاری داشته باشیم که اگر بخواهیم قدر تقوای فردی را بدانیم. ، باید تقوای اجتماعی او را در نظر بگیریم.

سروان محسن فتوحیان مسئول بسیج سازندگی تربت حیدریه گفت: این اولین مرحله از اعزام پاسداران دانش آموزی به آموزشگاه امام حسین علیه السلام در سال جاری است. 250 نفر از مستعدان امروز به مدت 10 روز در مناطق کم برخوردار و محروم روستایی تربت حیدریه حضور خواهند داشت.

وی حوزه های عمرانی، آموزشی، فرهنگی، اجتماعی، بهداشت و درمان را مهمترین محورهای فعالیت این گروه های جهادی برشمرد و گفت: اولین مرحله این اردوها در روستاهای محروم سرهنگ، الک، اسکارد، نصر، سربالا، احمدآباد برگزار می شود. هرایی، محمودآباد کشررباط، دافی رزق، باباگ و فدیه بازداشت شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید