مسئولان باید ویژگی های مدیریتی سردار دلا را رعایت کنند/ خانواده های شهید یتیم شهید حاج قاسم

ساعت: 13:42
تاریخ انتشار: 1400/10/07
کد خبر: 1795734

زهرا عزیزی گفت: مسئولان باید از ویژگی های مدیریتی سردار دلا در خدمت رسانی به مردم الگو بگیرند چرا که امروز بسیاری از مشکلات کشور در حال بازگشت به نوع حکومت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ این استاد دانشگاه در گفت و گو با خبرنگار تیتریک گفت: پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) می فرماید: «تا می توانی از غم و غصه دنیا دل بندگان را رها کنی. از روی عشق از او اطاعت می کند و به زودی بهترین ها را برای او به ارمغان می آورد.» این جمله مهم ترین راز محبوبیت سردار دلا است.

زهرا عزیزی ادامه داد: در مدرسه حاج قاسم خط قرمز پرواز است و ایثار شعار اوست.

وی افزود: شهید سلیمانی الگوی ایثار و شهادت در جهان اسلام شده است. او بنیانگذار جبهه جهانی مقاومت بود و امروز ابرقدرت های جهان از آن جبهه می ترسند.

این استاد دانشگاه گفت: شهادت سردار سلیمانی کینه توزی و پلیدی آمریکایی ها را نسبت به همه نشان داد و استکبار را به مرز سقوط رساند.

عزیزی بیان کرد: سردار سلیمانی شخصیتی راهبردی بود که پس از شهادتش با مولفه های صلابت جبهه مقاومت چارچوبی را تشکیل داد و امروز نیز با این مولفه ها در دنیا حضور دارد.

وی با بیان اینکه حاج قاسم چهره مردمی بود، گفت: این شهید مقاومت در تمام بحران های کشور در صحنه بوده و برای رفع مشکلات مردم تلاش کرده است.

این مدرس دانشگاه تاکید کرد: شهادت حاج قاسم خانواده های شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم را یتیم کرد چرا که شهید مقاومت شخصا بر وضعیت فردی آنها نظارت می کرد.

عزیزی ادامه داد: مسئولان باید از ویژگی های مدیریتی سردار دلا در خدمت رسانی به مردم الگوبرداری کنند چرا که امروز بسیاری از مشکلات کشور به نوع حکومت برمی گردد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دفتر ریاست جمهوری، دفتری برای خدمت به مردم است و حاج قاسم این را در عمل ثابت کرده است و این شهید بزرگوار هرگز آرام نگرفته است و اگر میدان جنگ را تمام کرده باشد، حضورش در جامعه و در کنار مردم خواهد بود. اولویت دوم او بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید