اداره جهادگران با رعایت اصول و مبانی دین از ویژگی های حاج قاسم بود.


ساعت: 12:33
تاریخ ارسال: 1401/10/05
کد خبر: 1919965

سردار حدائق معتقد است که حکومت شهید سلیمانی مبتنی بر حرکت جهادی است به گونه ای که از تمام استعداد خود استفاده کرده و سپس با رعایت اصول و مبانی دین وارد عمل شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از شیرازه ، آیا می توان از حکمرانی جهادی نوشت، مرد زمینی، شخصیتی چندوجهی، اخلاص و ایمان و نام سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی به ذهن خطور نکند؟

این روزها که به شهادت سردار دلها نزدیک می شویم، خلاء او بیش از پیش احساس می شود. به همین دلیل بر آن شدیم تا در سلسله گفت وگو با مدیران ارشد استانی و کشوری برخی از ویژگی های شخصیتی ایشان و لزوم الگوسازی مدیران از رفتار حاج قاسم سلیمانی را بیان کنیم.

سردار محمد رضی حدائق، عضو شورای فرهنگ عمومی استان فارس رمز موفقیت مدیران را در عملکرد انقلابی نظام می داند و می گوید: مدیرانی که می خواهند در این کشور و نظام موفق شوند، قطعا باید تلاش کنند. مطابق با این سیستم


دیدگاه مدیریت در مدرسه حاج قاسم

به گفته سردار خداک، حاج قاسم سلیمانی با رعایت مقتضیات دینی و در ابعاد مختلف موفق شد حکمرانی کامل و همه جانبه ای را از خود به نمایش بگذارد و مهم ترین نکته در مدیریت این شهید بزرگوار موفقیت هایی است که به دست آورده است.

وی بر این باور است که حکومت شهید سلیمانی مبتنی بر حرکت جهادی هاست، شیوه ای که او از تمام استعدادهای خود استفاده کرد و سپس با رعایت اصول و مبانی دین وارد عمل شد و شاید مهمترین چیزی که او را به هدفش می رساند. است و به یاری خداوند ایمان داشت که ترکیبی از دیدگاه های حاکمیت در مکتب قاسم سلیمانی است.

اگر مدیران بخواهند حق حاکمیت خود را در جمهوری اسلامی ایران اعمال کنند باید از اصول و مبانی شهید سلیمانی پیروی کنند.

اگر مدیران ما قطعاً می خواهند حق حاکمیت خود را در نظام مقدس جمهوری اسلامی ادا کنند و در حاکمیت خود موفق باشند، به نظر این عضو شورای فرهنگی عمومی فارس باید اصول و مبانی شهید سلیمانی و شهید سلیمانی را رعایت کنند. از آنها حمایت کنید.

حدائق در ادامه این گفتگو به برخی دیگر از ویژگی های سردار دلها اشاره کرد و افزود: به نظر من شهید حاج قاسم سلیمانی را نه تنها باید الگو، بلکه حجت بدانیم چرا که او با رفتار مبتنی بر این ثابت کرد. درباره دکترین می توان به اهداف دینی دست یافت که در تفکر مادی قابل بازنمایی نیست، از این رو مشهورترین فرد در میان حکومت انقلابی شهید قاسم سلیمانی است.

شخصیت چند جانبه و اهل میدان بودن حاج قاسم یکی از بارزترین خصلت های این سردار بزرگ بود که قطعا مدیران ما باید آن را در فعالیت ها و رفتار خود به منصه ظهور برسانند تا الگو باشند و در اجرا موفق باشند. از اعمال در این باره نظر سردار حدائک که پرسیدیم می گوید: آنچه سردار را بزرگ و عزیز کرد ایمان و اخلاص او بود که به وسیله آن توانست در عالم مادی از همه کسانی که در عالم تجربی و مادی هستند علم کسب کند. ، علوم به دانشی دست یافته اند که چند قدم جلوتر است.

وی در ادامه به چهره کاریزماتیک حاج قاسم که تحسین دشمنانش را برانگیخته بود اشاره کرد و تصریح کرد: سردار سلیمانی به قول دشمنان بزرگترین استراتژیست عصر بود به گونه ای که برخی معتقدند در ده اخیر سالها در تمام دنیا مردی در حد حاج قاسم وجود نداشت


مکتب حاج قاسم باید مجسم شود

به گفته این فعال سیاسی، عمل صالح و ایمان راسخ حاج قاسم عزم او را قوی و شکست ناپذیر کرد زیرا در حرکت به سوی هدف به خدا توکل کرد و ثابت قدم بود و مهمترین ویژگی حاج قاسم این است که اراده خود را تحمیل نمی کند. بر نیروهای تحت فرمان او.

حدائک در پایان گفت: معتقدم مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی باید مجسم شود و در دوره های مدیریت ارشد تدریس شود چرا که رفتار این شهید قابل انتقال است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید