توزیع 650 سری جهیزیه در دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی

ساعت: 10:08
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1797183

جواد جلالی گفت: به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی 650 سری جهیزیه بین زوج های نیازمند توزیع می کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; صبح امروز رزمایش امداد ایمانی با حضور قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) و جمعی از مسئولان استانی در مسجد امام علی (ع) کرمان برگزار شد.

جواد جلالی گفت: به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی 650 سری جهیزیه بین زوج های نیازمند توزیع می کنیم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کرمان گفت: برنامه امروز با محوریت کمیته یاری امام خمینی (ره)، سازمان بسیج سازندگی استان و ستاد اجرایی امام راحل است.

وی گفت: از سال گذشته تاکنون در قالب اردوی جهادی امام حسن مجتبی(ع) موفق به ارائه 2800 سری جهیزیه به زوج های نیازمند استان شده ایم.

جلالی با بیان اینکه تا پایان هفته مقاومت در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) برنامه ریزی کرده ایم که با تعطیلی این اردو هر روز برنامه داشته باشیم، گفت: دیروز توزیع 30 هزار بسته معیشتی به ارزش 15 میلیارد تومان برای خانواده ها نیازمندان و قربانیان ویروس مخوف تاج در روستاها ساخته شدند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کرمان با اشاره به اینکه فردا گروه های جهادی را در قالب راهپیمایی و تیم های پزشکی و دندانپزشکی اعزام خواهیم کرد، گفت: جهیزیه های تهیه شده شامل یخچال، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، جاروبرقی، تلویزیون، فرش، قابلمه است. سرویس، یک سرویس چینی است که بر اساس آن هر سری جهیزیه بیست میلیون تن است.

وی خاطرنشان کرد: نیسان 50 نیز توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) برای اشتغالزایی برای مشتریان تحت پوشش کمیته امداد تهیه شده است.

شهید سلیمانی برای حل مشکلات از همه مرزها عبور کردی

مصطفی حکسار گهرودی گفت: توجه به خدمت و ابراز محبت، دوستی و انسانیت درس عبرت آموزی از زندگی حاج قاسم است که تمام زندگی شهید سلیمانی ترجمه همین معنا بود.

معاون کمیته امداد امام خمینی(ره) ادامه داد: معلوم بود که شهید سلیمانی دروس مکتب دین، تشیع و مکتب اهل بیت(ع) را نیز فراگرفته و در این درس شور عشق، محبت و عشق را داشته است. . .

وی گفت: آنچه این روزها به مناسبت دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی بیان می شود و آنچه از او به یاد داریم، تکرار و تذکری بیش نیست. شهید سلیمانی از مرز وجود انسان عبور کرده بود و به اوج انسانیت رسیده بود و آنچه از شهید سلیمانی در ارتفاعات دیدیم چیزی جز ایثار و ایثار و ذوب شدن برای مردم نبود.

خاکسار قهرودی گفت: حاج قاسم برای حل مشکلات، گره گشایی و رفع موانع در عرصه های مختلف حد و مرزی قائل نشد و از همه مرزهای اعتباری عبور کردی و به قله انسانیت رفتی، جایی که انسان نیاز به کمک، زندگی، مقاومت، ظلم و ستم دارد. هر جا آن حرف ها بود حاج قاسم حضور داشت و راه را هموار می کرد.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد مدرسه حاج قاسم گفت: به هر نحوی شده، ریسک کنیم و ریسک و خطر رفتن به سد معبر برای خدمت را بپذیریم. آنچه به نام مکتب حاج قاسم معروف است و برای ما آموزنده و رهایی بخش است این است که همه کسانی که در نظام اسلامی در هر خدمتی که توفیق خدمت دارند باید در این راه خدمت کنند و به میدان بیایند نه به گونه ای که مطرح کنند. موانع قانونی برای خدمت به ویژه نیازمندان و نیازمندان.

وی گفت: برای خدمت رسانی و رفع مشکلات موانعی وجود نداشته باشد، باید با هم افزایی، همدلی، همراهی و همراهی با استفاده از تمامی فرصت های قانونی خدمت رسانی، موانع برطرف و موانع برطرف شود.

خاکسار قهرودی ادامه داد: درآمد پایدار چیزی است که با این نگاه، انگیزه، یادگیری، هماهنگی، همدلی و هم افزایی اتفاق می افتد که برای آن از خداوند متعال عاجزانه می خواهیم در شرایطی که دولت سیزدهم با همه جدیت دارد، راه مقدس را طی کند. تلاش و استفاده از همه فرصت ها و با توجه به همه اختیارات و فرصت هایی که نظام، نظام و مردم در صحنه دارند، همه با درک این شرایط و درس گرفتن از این مردی که در همه صحنه ها و مشکلات مردانه حرکت می کند حرکت کنیم و موفق شویم. در ارائه خدمات به مردم

معاون کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: اگر دولت، مجلس و سایر مسئولان دور هم جمع شوند، قطعاً دشمن عقب نشینی می کند و ما روز به روز بر مشکلات خود فائق آمده و در خدمت قله های متعدد هستیم. عبور خواهیم کرد.

انتهای پیام/

https

دیدگاهتان را بنویسید