توزیع 17 سری جهیزیه به نمایندگی از سردار سلیمانی در حلیل آباد

ساعت: 16:11
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۹
کد خبر: 1799202

حسین پور از توزیع 17 سری جهیزیه بین جوانان نیازمند شهرستان هلیل آباد به نمایندگی از سردار قاسم سلیمانی و حضرت زهرا(س) خبر داد و گفت: در آینده نزدیک 15 سری جهیزیه بین سایر جوانان توزیع می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدرضا حسین پور مدیر کمیته یاری امام خمینی (ره) خلیل آباد در گفت و گو با خبرنگار صبح توس؛ وی با گرامیداشت ایام فاطمیه و سالروز شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی گفت:.

وی با تاکید بر اینکه این شماره جهیزیه به نمایندگی از سردار قاسم سلیمانی و حضرت زهرا(س) توزیع شده است، خاطرنشان کرد: جهیزیه کمیته امداد شامل 5 قلم اصلی از جمله یخچال، اجاق گاز، تلویزیون، ماشین لباسشویی و جاروبرقی است. .

مدیر کمیته مددکاری امام خمینی (ره) هلیل آباد با بیان اینکه هر بسته جهیزیه حدود 40 میلیون تن هزینه داشت که 10 میلیون آن توسط خیرین و خیران اهدا شد، تصریح کرد: 40 جوان پشت سر جهیزیه در هلیل آباد 17 سری این جهیزیه داشتند. زمان و 15 سری در آینده نزدیک و تعداد افراد پشت نوبت تقریبا صفر خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تشویق جوانان تحت پوشش کمیته حمایت برای امر به معروف و نهی از منکر ازدواج از اولویت های کمیته حمایت است، اذعان داشت:.

طرح حسین پور برای تامین جهیزیه و کمک به نیازمندان ازدواج یکی از برنامه های حمایتی کمیته امداد است، وی گفت: برای حمایت از تولید تمامی اقلام جهیزیه توسط کارخانه های ایرانی تهیه شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید