مبارزه برای جام تختی خشم از اجرای کشتی گیر ایرانی / حضور بنی تمیم در پارک


ساعت: 17:36
تاریخ انتشار: 14/04/1400
کد خبر: 1810843

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با وجود اینکه در جایگاه ویژه کمیته فنی رقابت های جام تختی حضور داشت، فریاد بر سر کشتی گیر ایرانی زد و از عملکرد او به شدت عصبانی شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ از اهواز؛ رقابت های کشتی فرنگی جام تهتی به عنوان سومین مرحله از مسابقات انتخابی تیم ملی از صبح امروز (4 اسفند) در اهواز آغاز شد و از ساعت 16:00 با رقابت های مرحله یک چهارم نهایی ادامه یافت.

* محمد بنا سرمربی تیم ملی بزرگسالان به همراه حمید باوفا سرمربی تیم ملی جوانان، علی محمدی سرمربی تیم ملی، طالب نعمت پور قهرمان کشتی جهان، ایرج اسفندیاری فر و گلمرت کسب در حال تماشای مسابقه بودند.

* سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در نبردی که یک کشور خارجی بود، کشتی گیر ایرانی را از جایگاه ویژه هدایت کرد. در جریان مبارزه محمدمهدی کشتار و آرمن ملکیان وزنه بردار وزن 60- کیلوگرم تیم ملی ارمنستان در المپیک توکیو که با غلبه بر علیرضا نجاتی او را از دور رقابت ها حذف کرد، با فریادهایی نکات فنی لازم را به رزمندگان کشورمان یادآور شد. کشاورز مقابل نماینده المپیک ارمنستان ناراحت و عصبانی بود. این نبرد با نتیجه عالی 8 بر 0 به سود مالکان به پایان رسید.

* عصر حمید بنی تمیم مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان که در زمان ریاست رسول هادم دبیر و نایب رئیس فدراسیون کشتی بود و چند ماه پس از استعفای هادم سرپرستی فدراسیون کشتی را برعهده داشت، در این مراسم حضور یافت. سالن با مهمانان خوش بگذرانید، مسابقات را با دقت تماشا کنید. جمالپور رئیس هیئت کشتی خوزستان که مسئولیت مسابقات را برعهده دارد نیز در پارک حضور دارد.

* پیش از این قرار بود جام تختی در کردستان برگزار شود که بعداً به میزبانی استان و در اختیار خوزستان قرار گرفت. خوزستانی ها تلاش زیادی برای میزبانی مناسب از جام تختی انجام دادند و سالن مسابقات در شرایط خوبی میزبان مسابقات بود.

* مسابقات بدون تماشاگر برگزار می شود و تنها تعداد مشخصی از اعضای تیم در سکوها حضور دارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید