مسابقات کشتی جام تختی را از نگاه یک تورنمنت تدارکاتی می بینیم/ انتخاب 2 کشتی گیر ارمنی در اهواز


ساعت: 10:23
تاریخ انتشار: 14/04/1400
کد خبر: 1810696

به استثنای وزن 97 کیلوگرم، بقیه وزنه های ما پر است.

سرپرست ایرانی تیم کشتی فرنگی ارمنستان گفت: 2 رزمی کار ما در مسابقات اهواز مرحله انتخابی تیم ملی را پشت سر می گذارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ از اهواز؛ علی دولتها سرپرست تیم کشتی ارمنستان درباره حضورش در جام ترون اهواز گفت: دو ماه پیش تصمیم گرفتیم تیم اول جام تختی را انتخاب کنیم. یکی از ورزشکاران ما به دلیل مصدومیت شرکت نکرد.

سرپرست ایرانی تیم ارمنستان درباره حضور یا عدم حضور تیمش در مسابقات گفت: این تیم در وزن 97 کیلوگرم است و بقیه پس از جام تختی در ترکیب کامل برای حضور در مسابقات قهرمانی اروپا شرکت خواهند کرد. 2 نفر به دلیل تاج در مسابقات قهرمانی کشور حضور نداشتند که در جام تختی انتخاب می شود.

وی در پاسخ به این سوال که چرا ارمنستان هر سال در جام تختی شرکت می کند، گفت: در گذشته همیشه دوست داشتیم تیمی در جام تختی شرکت کند و فکر می کنم چون برایم مهم بود همیشه دوست داشتم شرکت کنم اما امسال ما آن را به عنوان یک مسابقه تدارکاتی در نظر بگیرید.

دولتخواه همچنین با اشاره به انتخاب تیمش در وزن 55 کیلوگرم گفت: نفر اول وزن 55 کیلوگرم قهرمانی کشور و نفر دوم اردوی جهان امروز را داریم تا مشخص شود چه کسانی به مسابقات قهرمانی اروپا اعزام می شوند. مسابقات جهانی «کشتی گیران ما اکثرا مدال آور هستند و یکی از کشتی گیرانی که به نظرم خوب بود وزن 63 کیلوگرم بود که علیرضا نجاتی را به المپیک برد، امروز هم حضور داشت اما نجاتی به وزن دیگری رفت.

داور بین المللی کمک مدرسان قضایی ایران و همچنین عضویت در کمیسیون داوری اتحادیه جهانی گفت: داوران در ایران از دیرباز جزو بهترین هایی بوده اند که از نظر فنی داوران خوبی هستند و باید زودتر در این اتحادیه صاحب کرسی می شدند. خوشحالم و بهشون تبریک میگم امیدوارم جزو تاثیرگذارترین چهره های دنیا باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید