نظارت بر اجرای 21 تیر بر اجرای شاخص های عفاف و حجاب در ادارات و سازمان ها / افشای نرم افزار جامع دعاوی تابستان امسال


ساعت: 10:06
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۶
کد خبر: 1856329

دبیرکل مشاهیر خراسان رضوی گفت؛

رضایی گفت: بر اساس قانون شورای عالی انقلاب فرهنگی، ویژگی های عفاف و حجاب به ادارات و سازمان ها ابلاغ شده است و پایگاه 21 تایر بر اساس این شاخص ها در حوزه عملکردی نظارت خواهد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; رضایی دبیر خراسان رضوی شب گذشته در مراسم معارفه دبیر جدید تربت حیدری گفت: معروف ها را در حجاب و عفاف می بینید انگار که موضوع معروف محدوده خاصی ندارد فعالیت ها در زمره معروف ها هستند.

وی افزود: در پایان سال گذشته برنامه اجرایی امسال را تدوین کردیم و این برنامه اجرایی به تمامی ادارات، سازمان ها، مراجع نظامی و قضایی ابلاغ شد.

رضایی ویژگی های مهم این برنامه ها را هدفمند و نتیجه محور عنوان و بیان کرد: این برنامه ها در پنج محور آموزش، تشکل های مطالبه گر، مسائل فرهنگی و اجتماعی، تولید محتوا، عفاف و حجاب تدوین و ابلاغ شده است. “

دبیر تیم سرشناس خراسان رضوی گفت: بر اساس مصوبات قوانین 427 و 820 شورای عالی انقلاب فرهنگی به 32 دستگاه ابلاغ شده است که یکی از این دستگاه ها ستاد برجسته است که موظف است شاخص های مربوط را گزارش کند. عفاف و حجاب در واحدهای حسابداری و گزارشگری. به آرامی و در راستای این شاخص ها، نظارت بر عملکرد باید در سه فاز انجام شود

رضایی خاطرنشان کرد: برای کمک به این امر اردوی 21 تیر راه اندازی شده تا در مرحله اول نظارت کامل بر روند عملکرد و مسائل عفاف و حجاب که آغاز شده و تا 21 تیرماه به پایان می رسد، انجام شود. بیرون مرحله خودارزیابی، محسوس و نامحسوس، برای گزارش عیوب و کمبودها به وجود آمد.

وی از عرضه نرم افزار مطالبات در تابستان امسال خبر داد و افزود: در خصوص کلیه موضوعات خسارت های اجتماعی و مطالبات به صورت سیستمی و خودکار به هیات مدیره شهرستان ها و استان ها ابلاغ می شود و باید طبق برنامه اجرا شود. البته افراد می توانند تمام مراحل این جستجو را ببینند.

طی مراسمی با حضور مسئولان در حسینی مقام معظم رهبری، در مراسم بزرگداشت سردار محمد بایزیدی، گلمرضا زمانیان به عنوان دبیر جدید شهرستان تربت حیدریه معرفی شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید