باند بزرگ جعل آرم شرکت های معتبر مواد غذایی منهدم شد


ساعت: 14:33
تاریخ انتشار: 1301/06/19
کد خبر: 1896426

سرهنگ کارآگاه علی ولی پور گودرزی از تشکیل باند بزرگ جعل آرم شرکت های معتبر مواد غذایی، شوینده و لوازم یدکی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ کارآگاه علی ولی پور گودرزی گفت: با تحقیقات گسترده کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی، فعالیت یک باند بزرگ در زمینه جعل آرم شرکت های معتبر فرآورده های غذایی، شوینده و لوازم یدکی کشف شد.

وی افزود: در تحقیقات اولیه کارآگاهان مشخص شد 4 مرد جوان با اجاره 4 خانه قدیمی در نقاط مختلف تهران و تولید اقلام تقلبی اقدام به جعل آرم تجاری شرکت های معتبر می کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع، کارآگاهان به رصد اطلاعاتی پرداختند و در کمترین زمان ممکن مخفیگاه 4 جاعل حرفه ای را شناسایی کردند.

سرهنگ کارآگاه ولی پور گودرزی گفت: کارآگاهان پس از دریافت این مهم با هماهنگی قضایی به مخفیگاه متهمان مراجعه و در چندین عملیات هماهنگ آنان را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه از مخفیگاه این 4 جاعل حرفه ای انواع ادوات تقلبی و آمپول های بدنسازی تقلبی کشف شد، تصریح کرد: متهمان پس از انتقال به اداره سیزدهم پلیس آگاهی و به جرم جعل در آرم و آرم شرکت پلیس آگاهی، تحت تعقیب قرار گرفتند. شرکت های معتبر مواد غذایی، شوینده و قطعات یدکی.

سرهنگ کارآگاه علی ولی پور گودرزی گفت: با صدور دستور قانونی از سوی مقام قضایی، متهمان برای کشف جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

دیدگاهتان را بنویسید