باند سارقان خودرو در جنوب شرق کشور منهدم شد/ پایان قدرت 6 سارق با کشف 16 میلیارد اموال مسروقه

ساعت: 10:59
تاریخ انتشار: 14/01/1400
کد خبر: 1794064

سردار احمد طاهری از انهدام باند سارقان و فروشندگان پژو و پراید و کشف 16 میلیارد ریال اموال مسروقه در زاهدان خبر داده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار عصر هامون اظهار داشت: در ماه های اخیر پس از سرقت چند دستگاه خودروی مدل پایین عمدتاً پراید در نقاط مختلف غرب کشور و احتمال وقوع آن وجود دارد. سارقان، تیمی از کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی منطقه در حال پیگیری موضوع هستند.

وی افزود: در نهایت رد سه سارق در سرقت خودروهایی که نشان از جرایم فراوان به ویژه سرقت خودروهای پژو و پراید به صورت و شگرد ویژه دارد کشف و تحقیقات در این زمینه آغاز و این سه سارق در سیر مراحل قانونی دستگیر شدند. عملیات هماهنگی.”

طاهری افزود: متهمان در تحقیقات اولیه پلیسی منکر هرگونه سرقت شدند اما در پی مواجهه با ادله جرم ضمن اعتراف به 16 فقره سرقت خودروی پراید و پژو در زاهدان، باندی به همراه مجرمان خود و سایر همدستان و مالخرهای خود را فعال و اقدام به فروش خودرو کردند. به مولچر پس از سرقت، اوراق بهادار و سپس با قیمت پایین.

وی گفت: با شناسایی دیگر اعضای این باند، در عملیاتی دیگر دو نفر از اعضا و همدستانشان دستگیر و سه متهم دیگر که به دلیل سایر جرایم در زندان به سر می بردند با هماهنگی قضایی و تمامی اعضا در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند. این باند مجدداً توسط کارآگاهان آگاهی مورد بازجویی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان افزود: در جریان بازسازی صحنه جنایت در چند محل و مخفیگاه مالخرهای پرونده، در اعترافات متهمان 14 دستگاه خودرو از 16 دستگاه خودروی پراید و پژو مسروقه کشف شد. گفته می شود متهمان پس از تکمیل تحقیقات به مراجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید