سارقان 50 تن میله آهنی در شاندیز ترکبه دستگیر شدند/ سارقان به 30 فقره سرقت اعتراف کردند.

ساعت: 15:16
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1797804

اویس از دستگیری سه متهم به سرقت 50 تن بلوک 30 بلوک آهنی و دستگیری سارقان سابقه دار به همراه کشف دو دستگاه موتورسیکلت و مقادیر زیادی کابل و سیم برق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بهنام اویسی فرمانده انتظامی طرقبه شاندیز در گفت و گو با صبح توس گفت: دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: تیم پلیس راهور شاندیز پس از شکایت و هماهنگی با مقام قضایی دوربین های مداربسته را مورد بازرسی و رصد قرار دادند که بررسی های اولیه نشان داد از این کارگاه صنعتی حدود 50 تن بلوک آهنی به ارزش 7 میلیارد و 500 میلیون ریال به سرقت رفته است. .

این افسر پلیس افزود: ماموران موفق شدند سه سارق را که کارگران کارخانه بودند شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر کردند. متهمان دستگیر شده به 30 فقره سرقت تسلیحات با مدارک و مدارک پلیسی اعتراف کرده اند. آهنگران در پایان شیفت اعتراف کردند که 250 تا 300 کیلوگرم بلوک را به داخل خودروهای خود منتقل کرده و از کارخانه خارج کرده اند.

اوسی گفت: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شدند.

دستگیری 3 متهم به سرقت ادوات ساختمانی با 6 فقره سرقت به همراه کشف 2 دستگاه موتورسیکلت و تعداد زیادی کابل و سیم برق در شاندیز.

وی همچنین به دستگیری سه متهم به سرقت آهن آلات به همراه کشف دو دستگاه موتورسیکلت و مقادیر زیادی کابل و سیم برق در این شهرستان اشاره کرد و گفت: شاندیز پیگیری این موضوع نیز در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی ترکبه شاندیز گفت: کارآگاهان پلیس راه شاندیز با رصد اطلاعاتی و انجام گشت های نامحسوس در سطح شهرستان، موفق به شناسایی و دستگیری مظنون به سرقت یک دستگاه خودرو پیکان شدند که در بازرسی های اولیه از پلیس آگاهی کشف شد. وسیله نقلیه . .

وی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان 2 دستگاه موتورسیکلت، 2 فرغانه، 2 دستگاه هیلتی، درب و پنجره های آهنی متعدد و همچنین تعداد زیادی کابل، سیم برق و سایر اقلام کشف شد.

سرهنگ اوسی با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده دارای سابقه کیفری نیز هستند، گفت: متهمان در بازجویی های به عمل آمده به 6 فقره سرقت از ویلاهای طرقبه شاندیز در طرقبه اعتراف کردند.

وی خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید