کشف 31 هزار لیتر نفت سفید قاچاق قبل از خروج از کشور در سراوان/ افتادن 2 سوداگر مرگ به دست پلیس جنوب شرق

ساعت: 13:44
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۴
کد خبر: 1794831

سردار احمد طاهری از کشف 31 هزار لیتر نفت سفید قاچاق در عملیات پلیس در سراوان، کشف 627 کیلوگرم تریاک و دستگیری دو سوداگر مرگ در سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصر هامون گفت: کردن.

وی افزود: ماموران انتظامی سراوان از این تانکر 31 هزار لیتر نفت سفید قاچاق و غیرمجاز که برای صادرات از کشور بارگیری شده بود، کشف و یک متخلف را در این رابطه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان یکی از ماموریت های اصلی پلیس استان را اجرای منویات رهبری (مدظله العالی) و اجرای شعار سال مبارزه با قاچاق کالا و سوخت عنوان کرد.

121ca4ec 0ecb 434c a7e2 d48cb38b5676 خبر خاکستری

کشف 627 کیلوگرم مواد افیونی

وی در ادامه با بیان اینکه درگیری شدید تیم های فرماندهی مبارزه با مواد مخدر پلیس با قاچاقچیان مسلح، کشف 627 کیلوگرم تریاک و دستگیری دو سوداگر مرگ گفت: 405 و دستور ایست داد.

وی افزود: سوداگران مرگ پس از محاصره پلیس با رها کردن خودرو از منطقه به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند. در این عملیات از خودروی قاچاقچیان 351 کیلوگرم و 150 گرم تریاک و 178 کیلوگرم و 900 گرم حشیش کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی اذعان داشت: همچنین در عملیات دیگری روز گذشته تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان دو قاچاقچی مسلح را که مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را با خودروی پژو در محور زاهدان – بم حمل می کردند، دستگیر کردند. شناسایی و دستگیر و 97 کیلوگرم تریاک با دو قبضه کلت کمری کشف کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید