دستگیری سه فروشنده و کشف 935 کیلوگرم مواد مخدر توسط قاچاقچیان مسلح در سراوان

ساعت: 14:34
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۹
کد خبر: 1801904

سردار احمد طاهری از دستگیری سه قاچاقچی و کشف 935 کیلوگرم تریاک در درگیری تکاوران پلیس مبارزه با مواد مخدر با قاچاقچیان مسلح خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون گفت: روز گذشته پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از قصد قاچاقچیان مسلح برای انتقال محموله مواد مخدر از محورهای مواصلاتی سراوان مطلع شد.

وی افزود: تیم های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سراوان مسیر تردد قاچاقچیان را رصد و کنترل کردند که در نهایت شب گذشته اعضای این باند مسلح با یک دستگاه وانت تویوتا و 2 پژو محموله مواد مخدر را حمل کردند. خودرو 405. «در محور اسفندک – سراوان مواد مخدر را شناسایی و دستور ایست دادند.

به گفته طاهری، سوداگران مرگ بدون توجه به کلانتری به سمت خودروهای پلیس تیراندازی کردند و از محل متواری شدند. در نهایت کامیون های حامل قاچاقچیان و قاچاقچیان مجبور به فرار به سمت کوه های اطراف شدند.

وی خاطرنشان کرد: در این عملیات ماموران انتظامی 3 قاچاقچی را دستگیر کردند و با کشف یک قبضه سلاح کلاش با 22 فشنگ، در بازرسی از خودروهای توقیفی 935 کیلوگرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در خصوص معرفی متهم به مراجع قضایی خاطرنشان کرد: پلیس در گلوگاه ها و مبادی ورود به قاچاق مواد مخدر استان حضور فعال دارد و در مبارزه با مواد مخدر از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید