پیشرفت ایران بعد از انقلاب خاری در چشم استکبار شده است

ساعت: 19:00
تاریخ انتشار: 14/11/1400
کد خبر: 1805770

عسگری با اشاره به اینکه ایران در دوران پهلوی جولانگاه آمریکایی ها و غرب شده بود، گفت: استعمار ستیزی، استقلال و آزادی و حمایت از مظلوم ائمه انقلاب هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ابراهیم عسگری تهیه کننده، نویسنده و مجری این پروژه سینمایی و تلویزیونی در گفت و گو با صبح زاگرس به تشریح دستاوردهای انقلاب و وضعیت هنر و سینما گفت: انقلاب اسلامی قطعاً یکی از رویدادهای تاریخ معاصر است. منطقه از اولين روزهاي اسلام كه ​​با رهبري مدبرانه رهبر معظم انقلاب اسلامي و به ويژه با حمايت و همدلي ملت ايران اتفاق افتاد و در سال 57 به پايان رسيد، چنين چيزي در جهان اسلام وجود نداشت.

وی با بیان اینکه با وجود اینکه انقلاب اسلامی سال ها پیش پایه گذاری شد و عملا آغاز شد، گفت: در سال های 41 و 42 مردم به ویژه نسل جوانی که امام به آنها تکیه داشتند، انقلابی را آغاز کردند که در واقع در سال 57 همه شاهد بودیم. پیروزی انقلاب و پیروزی خون بر شمشیر.

عسگری با اشاره به اینکه ایران در دوران پهلوی به جولانگاه آمریکایی ها و غرب تبدیل شده بود، گفت: پس از انقلاب تحولات شگرفی رخ داده است و مهمتر از تحولات انقلابی اهداف ضد استعماری انقلاب استقلال و استقلال بوده است. آزادی و حمایت از مستضعفان مورد نظر امام انقلاب.

این تهیه کننده سینما و تلویزیون افزود: انقلاب ما مورد هجوم دشمنان آن سال ها قرار گرفت. حتی در دهه اول انقلاب شاهد جنگی بودیم که با همین نگاه شروع شد. خوشبختانه در دهه اول انقلاب هم جنگ تحمیلی و هم جریانات ضدانقلاب داخلی با هوشیاری و همراهی و همدلی مردم و نیز قربانیان جوانان و قشر روشنفکر به رهبری امام ناکام ماندند. .

عسگری گفت: در واقع دشمن از تهدید حمله نظامی به ایران ناامید شد و تحرکات ضد فرهنگی خود را آغاز کرد که همچنان به عنوان تهاجم فرهنگی به آن نگاه می کنیم. متأسفانه این هجمه‌ها فقط فرهنگ و اصالت ایرانی را هدف قرار نمی‌دهند، «در واقع داده‌ها حتی پایه‌های دین و اعتقادات مردمی را که به‌ویژه با تحریم‌های اقتصادی یک دهه اخیر به اوج خود رسیده‌اند، مورد حمله قرار داده است.

وی گفت: تمام تلاش دشمن این است که مردم را از این انقلاب و اهداف آن منصرف کند و مردمی را که تا کنون علیرغم مقام معظم رهبری و دستورات ایشان به خوبی اداره می شده اند، دلسرد کند.

تهیه کننده فیلم تک تیرانداز با بیان اینکه ایران از انقلاب به بعد تبدیل به خاری در چشم استکبار شده است، افزود: مهمتر از دشمن خارجی که در سال های اخیر علیه انقلاب بسیار انجام داده است، دشمنان داخلی و اهداف است. انقلاب «و با اعمال خود به مردم روی آوردند.

عسگری گفت: حتی کسانی که در یک دهه گذشته با سوء استفاده و سوء مدیریت اقتصادی به نوعی مدیریت مهم کشور را در دست گرفته اند، در واقع پازل دشمن را بازی می کنند و مشکلات بی شمار اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی برای مردم ایجاد می کنند. پاشنه انقلاب

خبرنگار: دوستان
انتهای پیام/

وی با ابراز امیدواری از دولت آیت الله رئیسی، گفت: امیدوارم در ماه های اخیر حرکت جدیدی در دولت انقلابی آغاز شود، مجلدات گذشته مدیران و مسئولانی که بد مدیریت شده اند یا کسانی که به اصطلاح خرابکار هستند یا خرابکاری می کنند. اینها به نوعی به اقتصاد مردم و معیشت مردم و در نهایت به انقلاب اسلامی روی آوردند تا نابود شوند و مردم بتوانند در راستای اهداف انقلاب با زندگی آرام حرکت کنند و در واقع یک امرار معاش مناسب.

ابراهیم عسگری تهیه کننده سینما و تلویزیون ایران است که در فیلم هایی چون اشنوگل، شور شیرین و مرد بلورین بازی کرده است.

عسگری فعالیت سینمایی خود را آغاز کرد و در سال 1377 در فیلم مرد بلورین ساخته سعید سهیلی به عنوان تهیه کننده مشغول به کار شد. اگرچه موفقیت این اثر بیشتر از آثار شاخص بعدی او مانند اشنوگل نبود، اما تجربه خوبی برای ابراهیم اصغری بود و همکاری با هنرمندانی چون ابوالفضل پورعرب، مهتاج نجومی، فخری خوروش و علی اوسیوند را تجربه کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید