ایران مثل خاری در چشم آمریکاست

ساعت: 15:16
تاریخ انتشار: 14/08/1400
کد خبر: 1781778

سردار سالاری با اشاره به حوادث اخیر در آب های جنوب کشور گفت: ایران مانند خاری در چشم آمریکاست و همیشه با اقتدار در مقابل جنایتکاران آمریکایی ایستاده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هرمز; سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در مراسم اختتامیه مرحله استانی سومین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال در هرمزگان گفت: فضای دیجیتال یکی از اساسی ترین عرصه ها در این دوران که هنر ارزشمندی در قالب دیجیتال است، مؤثرتر از صدها درس و سخنرانی است.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با اشاره به حوادث اخیر در آب های جنوب کشور گفت: ایران مانند خاری در چشم آمریکاست و همواره با اقتدار در مقابل جنایتکاران آمریکایی ایستاده است.

سالاری گفت: آمریکا قبل از انقلاب نگران بود که انقلاب شکست بخورد. اما رهبر کبیر انقلاب تنها با توکل به خدا و حمایت مردم موفق به شکست رژیم نامدار پهلوی شدند.

وی افزود: در دفاع مقدس آمریکایی ها با تمام توان پشت سر صدام ایستادند تا انقلاب را نابود کنند، اما نتوانستند خورشید را از نظام مقدس انقلاب اسلامی باز دارند و شهدا با نثار خود به مقابله با آنها پرداختند. زندگی می کند.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان تاکید کرد: هشت سال است که از جنگ دفاع می کنیم و اکنون به قوی ترین دفاع نظامی دست یافته ایم که هیچ نیرویی در دنیا جرات ایستادگی در برابر ایران را ندارد.

سالاری با بیان اینکه شعار ملت ایران خوردن است، گفت: ناجوانمردانه همه سردار سلیمانی را کشتند و قهرمانان ایران را به عین الاسد تبدیل کردند که یکی از قوی ترین و مدرن ترین پایگاه های نظامی آمریکاست. ، در همان جسد و یک آمریکایی.« جرات جواب دادن نداشتند.

وی با تاکید بر اینکه نزدیک به 200 هزار نیروی ایرانی در کشورهای مختلف سازماندهی شده است، گفت: ایران این توانایی را دارد که هر کجا که بخواهد به دشمنان ضربه بزند.

سالاری خاطرنشان کرد: صندلی مسئول ما جایگاه خدمتگزاری است و دولت کریمه باید به این مسائل توجه ویژه داشته باشد و در این نظام هرکس مسئولیت می پذیرد باید بداند که خادم و خادم ملت است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید