حاج قاسم الگوی تمدن نوین اسلامی/ قیام 1367 برای برخی نخبگان آزمونی تلخ شده است.

ساعت: 12:21
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1796394

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان:

حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی گفت: هدف نهایی انقلاب ما ایجاد تمدن نوین اسلامی است تا زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) شود و برای رسیدن به این هدف نهایی معرفی تمدن سازی و سرلشکر حج ضروری است. قاسم سلیمانی یکی از این چهره های برجسته بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی، مسئول نمایندگی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در گفت و گو با خبرنگار مرآت با اشاره به سالروز شهادت سردار دلا اظهار داشت: هدف نهایی انقلاب ما ایجاد تمدن نوین اسلامی و به منظور ایجاد تمدن نوین اسلامی است. برای رسیدن به این آرمان نهایی، باید الگوهایی برای تمدن سازی معرفی کرد و سردار حاج قاسم سلیمانی یکی از این چهره های برجسته بود.

حاج قاسم حضرت زهرا علیهاالسلام را الگوی ولایت خود قرار داد

نماینده ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) از استان سمنان با اشاره به ابعاد شخصیت برجسته فرمانده جبهه مقاومت اذعان داشت: حاج قاسم منظومه ای از صفات عالی است و این صفات است. نتیجه خودسازی.راهش.

حسینی دیباجی با بیان اینکه فرمانده بزرگ جبهه مقاومت از ترس حضرت زهرا(س) ولایت و ولایت پذیری را الگو قرار داده است، افزود: حضرت زهرا(س) تا پای جان در راه ولایت ایستاد و از هیچ دریغ نکرد. هیچی و حاج قاسم هم این راه خوشبختی رو برای خودش انتخاب کرد.

دیباجی با بیان اینکه حاج قاسم در تلاش بود تا نظام ما را مبنای قیام حضرت مهدی (عج) قرار دهد، گفت: ما نیز باید ابعاد شخصیت والای این شهید در راه جبهه حق را بشناسیم تا بتوانیم یک قدم در آن جهت

قیام 88 برای برخی نخبگان به آزمونی تلخ تبدیل شده است

وی با اشاره به روز حماسه تاریخی 18 دی گفت: امروز روزی است که ملت ایران به صحنه آمدند و قیام بزرگی به پا کردند و همیشه دست عنایت الهی بر سر ملت ایران است.

قائم آل محمد مسئول دفتر فرماندهی سپاه استان سمنان گفت:

حجت الاسلام دیباجی با بیان اینکه اگر قرآن رسوخ کرد نباید فریب خورد و جبهه حق را از باطل تشخیص داد و راه را گم نکرد، تاکید کرد: قیام 88 را باید یکی از عوامل اصلی تحریم های کل غرب دانست. .

رئیس دفتر قائم آل محمد در استان سمنان قیام 88 را آزمونی تلخ برای برخی نخبگان کشور دانست و گفت: همراهی کردند.

حجت الاسلام دیباجی در پایان تصریح کرد: ولایت حکیمانه و الهی رهبر معظم انقلاب نقشی بی بدیل در مهار اغتشاشات و آشکار ساختن ابعاد مختلف آن در جامعه داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید