نهادهای امنیتی و قوه قضائیه باید مقتدرانه با شورشیان برخورد کنند

آیت الله عبدالکریم در خطبه های نماز جمعه قزوین امروز یکم مهرماه 1401 در مسجد النبی(ص) با اشاره به حوادث چند روز اخیر کشور گفت: هر فرد و مسلمانی. وقتی حادثه تلخی برای انسان پیش می آید و ما مسلمان نداریم ناراحت می شود باید تصادف تلخ ببیند و خوشحال شود اما متاسفانه گرگ های سرکش این حادثه را دیدند و از بدن این بنده خدا به عنوان لاشخور سوء استفاده کردند .

وی تصریح کرد: آمریکایی ها، رسانه های غربی و یاران غربی آنها جسد این دختر را از زیر خاک بیرون آوردند و زندگی او را به ابزاری برای اهداف شوم خود تبدیل کردند. تجزیه طلبان به دنبال مشکلات دیگری هستند. همان طور که «ندا آقا سلطان» را کشتند و از بدنش سوء استفاده سیاسی کردند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تصریح کرد: پدران و مادران بیشتر مراقب فرزندان خود باشند تا فتنه گران از آنها سوء استفاده نکنند. این روزها سالگرد کشته شدن هموطنان و مسلمانانمان در فاجعه منا را داریم، اما فتنه گران هیچ گاه با این حادثه همدردی نکردند و صحبتی نکردند.


ما با هر نوع شورشی برخورد می کنیم

وی ادامه داد: از دیگر مناسبت های پیش رو در تقویم می توان به هجرت رسول گرامی اسلام و روز سرباز اشاره کرد. این روزها سربازان اعم از نیروی انتظامی، بسیجیان، پاسداران افتخار و نیروهای مختلف برای انقلاب و امنیت در آخرین جایگاهی هستند که دردسر درست کردند، بسیاری از آن عزیزان آسیب دیدند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تاکید کرد: در تاکستان شاهد شهادت شهید گرانقدر بسیجی عباس خالقی در راه امنیت مردم بودیم، یعنی منافقین او را هدف قرار دادند و با گلوله به شهادت رساندند. . شورش به دنبال این سؤالات است، بنابراین همه ما باید در برخورد با هر نوع شورشی مراقب باشیم.

آیت الله عابدینی تصریح کرد: این اولین قیامی نیست که دشمن برای ما ایجاد کرده است، ما چندین مرحله قیام را پشت سر گذاشته ایم، در مقابل قیام اخیر بیش از هر زمان دیگری بیداری، غیرت، بصیرت و دلسوزی را از مردم عزیز دیده ام. البته این را در گذشته دیده‌ایم، اما مردان ما در این موضوع نشان دادند که خردمندی‌شان هر سال بیشتر می‌شود، درکشان در برابر یاغیان بیشتر می‌شود و جوانمردی و غیرتشان بیشتر نمایان می‌شود. آنها در مواجهه با شورش بصیرت بیشتری نشان دادند.

خطیب نماز جمعه قزوین تصریح کرد: ما نیز در استان از سرداران شهید دفاع مقدس تجلیل کردیم، امام خمینی (ره) به ما آموخت که دست و بازوی رزمندگان اسلام را ببوسیم، خود را مدیون کسانی بدانیم که دست و بازوان خود را به کسانی دادند که ما به کسانی که در میان خود هستند احترام می گذاریم و به آنها احترام می گذاریم، آنها را سرمایه بزرگ اجتماعی می دانیم و مطمئن هستیم وجود مبارک آنها زیرساخت امنیت، آرامش و آسایش کشورمان است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید