سلبریتی ها در شورش های اخیر نقش دشمن را بازی می کنند


ساعت: 16:04
تاریخ انتشار: 07/07/1401
کد خبر: 1900131

نراکی بیان کرد: برخی از مجریان و یا سلبریتی ها ناآگاهانه یا عمدا در زمین دشمن بازی می کردند و آشوب می کردند و به نوعی در ایجاد ناامنی های اخیر بازیگران ضربه زدن به دشمن انقلاب بودند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اورنگ ناراکی نویسنده و کارگردان گچسارانی در گفتگو با صبح زاگرس درباره ابعاد فتنه اخیر دشمن گفت: ببینید پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن 57 نقطه شروع قیام دشمنان بود. ضد انقلاب فتنه 88 و اغتشاشات دیگر از جمله دشمنی های نظام السلطنه با ایران اسلامی بود.

وی افزود: پس از گذشت بیش از چهار دهه از انقلاب اسلامی، ملت بزرگ ایران اسلامی یکی پس از دیگری به سلامت از همه تلاطم ها عبور کرده است، اما ملت ما همچنان بیدار است و به خوبی می داند که صهیونیسم و ​​استکبار جهانی با سختی های خود. و روشهای نرم در برابر انتقال مکتب انقلاب اسلامی به سراسر جهان.

ناراکی ادامه داد: بنابراین دشمن تسلیم نمی شود و همچنان برای ملت ایران قیام می کنند. همه دیدیم که در قیام اخیر دشمن به بهانه جان باختن هموطن (مهسا امینی) و ناجوانمردانه با جنگ رسانه ای و تبلیغاتی به صحنه آمد و عملیات روانی را علیه افکار عمومی جامعه طراحی و رهبری کرد. .

مدیر گچسارانی تصریح کرد: البته حمله به ارکان و ارزش‌های نظام اسلامی راز اصلی دشمن در فتنه‌های اخیر بود، هرچند که دشمن با جریان حق و باطل در فتنه‌ها کاری ندارد و فقط به دنبال آن است. اخاذی و ایجاد یأس در جامعه متأسفانه برخی از هنرمندان اعم از سلبریتی ندانسته یا عمدا در خاک دشمن بازی کردند و آتش آشوب ها را به ارمغان آوردند و به نوعی از بازیگران دشمن مجروح انقلاب در ایجاد انقلاب بودند. ناامنی اخیر

وی افزود: بنابراین در مقابل برخی از هنرمندان کشورمان در این مورد به صحنه آمدند و از ارزش های انقلاب دفاع کردند، هرچند معتقدم هنرمندان در کنار دیگر نخبگان جامعه می توانند راهنما و چراغ راه باشند. جامعه ای با جهاد تبیین در زمان این گونه شورش ها ضمن روشنگری در زمان، کشتی جامعه را به سوی آرامش هدایت کنند و با مهارت و توانایی بالای خود با ابزار یزیدیان زمان مقابله کنند.

ناراکی در پایان گفت: لازم به ذکر است که دشمن با حمایت رسانه ای، نظامی و جبهه استکبار چنین قیامی را طراحی کرد که با هوشیاری مردم و ایثار نیروهای نظامی و انتظامی ادامه یافت. کشور در کتاب افتخارات تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید