دشمن سعی دارد نام حاج قاسم را از حافظه تاریخی ملت پاک کند

ساعت: 12:34
تاریخ انتشار: 14/10/10
کد خبر: 1796587

اینستاگرام این بار حتی از نام سردار هم می ترسد;

وقتی یک سلیمانی رفت، دشمن باید این را بداند، اما همه ما سلیمانی شده ایم، یعنی دوست خوب ما به ایران یاد داده که از ایران خوب دفاع کند که هیچ دشمنی قدرت نگیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ صبح روز زاگرس در آستانه شهادت حاج کاسم و همرزمانش، شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و توییتر رویکردی بازدارنده داشتند و صفحات کاربرانی را که از سردار رفتند را محدود یا حذف کردند. در واقع تحریم نام حاج قاسم سلیمانی مهمترین رویکرد رسانه های بیگانه است که از زمان شهادت وی و همرزمانش در 2 سال اخیر در دستور کار این رسانه ها قرار گرفته است.

مهم‌ترین کاری که رسانه‌های خارجی می‌خواهند انجام دهند، تحریف روایت‌ها، یعنی مسئله فراموشی است تا بتوانند مخاطب را به افکار خود متقاعد کنند.

c9a00ab3 c283 4ad8 82e5 a40bfce815eb خبر خاکستری

در واقع دنیای امروز فهمیده است که «شهید قاسم سلیمانی» از «قاسم سلیمانی» خطرناک‌تر است و به همین دلیل اولین و اصلی‌ترین خط طرف مقابل این است که نام حاج قاسم گزارش نشود زیرا می‌دانند که اگر نام حاج قاسم حاج قاسم هم همینطور پیشرفت در سکوها زبان مشترک کشورهای مختلف خواهد شد.

حال باید دید در مقابل جنگ روایات چه باید کرد و من باید در این زمینه نسخه ای داشته باشم و نگذارم نام حاج قاسم در این رسانه ها فراموش شود، در واقع باید از نسخه امام سجاد (ع) استفاده شود. در این راه و این الگوی ما در برابر خط فکری است که می خواهیم ایجاد کنیم.

امام سجاد (ع) بعد از واقعه عاشورا هر پدیده ای را دید و مظلومیت امام حسین (ع) را ذکر کرد، یعنی اگر آفتاب سوزان و آب و… را ببیند در واقع به حسین (ع) سلام می کند. با استفاده از عناصر، در زمانی که جامعه آن زمان و خاندان امام حسین (ع) در خفقان قرار گرفته بود، به تولید محتوا می پرداخت.

حالا به نظر می رسد باید در جنگ قصه ها تدبیر داشته باشیم و یکی از مهم ترین مسائل ما این است که نام حاج قاسم را برای همیشه زنده کنیم.

در هفته اخیر کلمه «قهرمان» به پرکاربردترین کلمه کلیدی اینستاگرام و توییتر تبدیل شده است و با وجود تحریم این کلیدواژه ها، کاربران خسته نشدند و به رویکردهای جدید روی آوردند.

از سوی دیگر رسانه ها از شخصیت قاسم سلیمانی هراس دارند. آنها می دانند که نام حاج کاسم در بین آزادگان و مستضعفان جهان به اسم رمز تبدیل شده است. با تحریم نام حاج قاسم می خواهند نام او را در عملیات روانی خود فراموش کنند. اما در این بین، مصرف کنندگان همچنان عشق و ارادت خود را به شخصیت خود نشان می دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید