شایستگی های مرحوم شیبانی او را در حافظه تاریخی ایران زنده نگه می دارد


ساعت: 15:46
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۰۲
کد خبر: 1919414

فرمانده کل سپاه در پیام تسلیت درگذشت مرحوم آقای عباس شیبانی گفت: ایشان در مناصب رهبری خدمات ارزنده و ماندگاری داشته اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران در پیام تسلیت درگذشت مجاهد نستوه و مرحوم آقای عباس شیبانی گفت: ایشان در مناصب رهبری خدمات ارزنده و ماندگاری داشته اند.

متن پیام به شرح زیر است:

به نام خدا

و بقيه از آن خداوند متعال است

درگذشت مجاهد نستوه و مردمی، طبیب فقید جناب آقای عباس شیبانی موجب تأثر و تأثر فراوان گردید.

وی از پیشگامان مبارزه با رژیم مذموم شاهنشاهی و یاران دیرینه امام راحل و رهبری، شخصیت های انقلابی و مردمی در دوران نهضت اسلامی و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه ها و مسئولیت های مهم بود. از جمله عضویت در شورای انقلاب و شورای عالی انقلاب فرهنگی، نماینده مردم در ادوار مختلف شورای اسلامی، عضویت در شورای اسلامی شهر تهران و مدیریت دانشگاه و سایر سمت‌های اجرایی، وی را ارزشمند و دیرینه ارائه کرده است. خدمات ماندگار

بی شک اخلاص، اخلاق اسلامی، خیرخواهی و نیک اندیشی و شجاعت و رهبری او در خدمت به محرومان و نیازمندان در حافظه تاریخی ایران و ایرانیان زنده و منشأ حرکت نسل امروز و فردای ایران جای گرفته است. جامعه اسلامی به دنبال رضای خدا و رضایت مردم باشد.

اینجانب این مصیبت وارده را به رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و ملت عزیز ایران و بویژه بیت آن بزرگوار تسلیت عرض نموده و برای آن فقید سعید رحمت و مغفرت از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم. برای بازماندگان و سوگوارانش صبر جمیل و اجر جزیل و برای شکیبایان صبر و اجر مسئلت داریم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

دیدگاهتان را بنویسید