اهانت به شئونات اسلامی خیانت به کشور است/ ضربه راهپیمایی اربعین و قدرت دفاعی و تهاجمی ایران به دشمنان وارد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از دیار آفتاب ؛ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در مراسم تجلیل و تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت استان مرکزی گفت: انقلاب اسلامی جهان و منطقه غرب آسیا را متحول کرده است. و بر چرخش بزرگ تاریخ حاکم است و در حکومت داری قرون آتی تأثیرگذار خواهد بود و بسیار مهم است که بتوانیم در دنیایی که سیاست های استکباری بر جهان حاکم شده است تغییر جهت داده و مسیر جدیدی برای بشریت ترسیم کنیم.

دری نجف آبادی گفت: دشمنان قسم خورده ما اسلام، قرآن و اهل بیت تحریم های خود را از ابتدای انقلاب آغاز کردند و آمریکا از تمام ظرفیت خود برای تحریم و مقابله با جمهوری اسلامی استفاده کرد و تمام تحرکات و نیروهای خود را بسیج کرد.

وی ادامه داد: ملت ایران در 43 سال گذشته کارهای بزرگی انجام داده و حماسه های بزرگی خلق کرده است و باید تبیین و بیان شود.

امام جمعه اراک گفت: سید حسن نصرالله راهپیمایی اربعین را معجزه تاریخ می داند، از روز اول خلقت حضرت آدم تا امروز چنین عظمتی در دنیا اتفاق نیفتاده است که عظمت بزرگی است و راهپیمایی اربعین خشمگین است. دشمنان و آنها به دنبال انتقام هستند.

دری نجف آبادی تصریح کرد: جمهوری اسلامی به عضویت شانگهای در می آید و رئیس جمهور ما باید از مواضع مشروع ما در سازمان ملل دفاع کند و مذاکره کنندگان ما باید با توطئه های صهیونیست ها مقابله کنند و از حقوق ما دفاع کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: در آستانه بازگشایی مدارس، دانشگاه ها و حوزه های علمیه هستیم و باید آماده جهاد تبیین باشیم و ملت ما باید با قدرت و عظمت در این مکان ها ظاهر شوند و بزرگتر عمل کنند. گام در راه آرمان های علوی و فاطمی و غیره

وی ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی پس از شکست های فراوان باز هم نمی نشینند و به دنبال بهانه ای نیستند تا با کوچکترین اتفاقی که طبیعی باشد، اهداف خود را دنبال کنند.

دری نجف آبادی با اشاره به اینکه هیچکس از تخلفات دفاع نمی کند و حوادث با قوت پیگیری می شود، افزود: اگر تخلفی رخ دهد قطعا با آن برخورد قاطع می شود.

امام جمعه اراک تصریح کرد: هیچکس در هیچ رتبه ای از جمهوری اسلامی ایران مخالف این نیست که اتفاقی بیفتد اما رسانه های بیگانه خلاف این را نشان می دهند و می خواهند عظمت جمهوری اسلامی را افشا کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: اهانت به شئونات اسلامی و بی احترامی به ساحت مقدس قرآن کریم و پرچم پرافتخار که صدها شهید برای آن جان باختند و کشته شدند خیانت به کشور است.

وی بیان کرد: دشمنان ما از راهپیمایی اربعین، قدرت دفاعی و تهاجمی، دیپلماسی فعال، حضور جمهوری اسلامی در عرصه های بین المللی و منطقه ای و… ضربه خوردند، بنابراین شروع به بزرگنمایی یک موضوع ساده می کنند، در حالی که آنجا وجود دارد. هزاران جنایت در جهان وجود دارد. این عمد اتفاق می افتد.

دری نجف آبادی با تاکید بر اینکه حیف است عده ای از خود بیگانه شده اند، گفت: ملت ایران باید با هوشیاری، عظمت و هوشیاری در همه عرصه ها فعال باشد، همه ما در یک کشتی بزرگ هستیم و نباید به دشمن اجازه حفاظت داد. شهدا و هفته دفاع مقدس و… انتقام بگیرید.

امام جمعه اراک خاطرنشان کرد: امیدواریم با هوشیاری ملت، حوادث دلخراش پایان یابد و ملت با هوشیاری از تشکیلات و کشور، ناموس، قرآن و رهبری خود پاسداری کنند و تحت تأثیر تبلیغات دروغین قرار نگیرند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید