شهید سلیمانی عمق یک دید راهبردی داشت

ساعت: 12:58
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1797516

آیت الله مبلغی گفت: شهید سلیمانی یک استراتژیست بود و دارای دید استراتژیک عمیق بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت الله احمد واعظی ظهر امروز در مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی که در مسجد الغدیر خرم آباد برگزار شد، با اشاره به شخصیت برجسته سردار دلا اظهار داشت: حاج قاسم یک استراتژیست با دید استراتژیک عمیق، تاکتیک های دشمنان را به خوبی می شناخت و از شجاعت و تدبیر برخوردار بود.

وی افزود: برای ما و همه کسانی که می خواهند تقویت نسل انقلاب را درک، درک و دنبال کنند بسیار مهم است که حاج قاسم چگونه بوده است. باید یک تحلیل اساسی از این شخصیت انجام شود، چرا که این شخصیت در مکتب اسلام پرورش یافته است و نباید با تحلیل مادی برخورد کرد.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: باید از مولفه های دینی و معنوی در این راستا استفاده شود. در تحلیل شخصیت امام خمینی و آیت الله مطهری و دیگر بزرگان، با ذکر مؤلفه های مادی راه به جایی نمی بریم. اجزا می روند.

وی با بیان اینکه مولفه های تحلیل شخصیت های اجتماعی و الهی یکی از فصول قابل پیگیری در مواجهه با روایات اهل بیت از عصمت و طهارت است، خاطرنشان کرد: او آمده تا خود را برای خدا و خدا خالص کند. او را پاکسازی کرد. این یکی از معادن دین خداست، معدن برای مردم نیست، معادن برای همه قابل دسترسی است و به مرور زمان قابل بهره برداری است.

آیت الله مبلغی گفت: سردار سلیمانی از اوتاد است که زمین و حرکت و نگاه را برپا می کند و حقیقت زبان را بیان می کند و عامل آن است و هیچ خیری را پایان نمی گذارد مگر آن که مراد باشد. خوب کن

وی با اشاره به ویژگی های درونی شخصیت شهید سلیمانی گفت: او واقعاً چنان بود که تا آخر عمر از دنیا رفت و پاک و بکر، محبوب ملت و معدن دین بود. اخلاص، دور شدن از هوای نفس و حسن نیت یک امر باطنی است و شهید سلیمانی با تقوا و اخلاص و بی تکلفی خود همچنان در برابر شهید قاسم سلیمانی در مقابل دشمنان قرار می گیرد زیرا او معدن دین و دین بود. شخصیت درونی ساخته می شود و تحلیل ذهنی می یابد.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: شخص الهی این مرد پیشوای جامعه است و اصل عاطفی علاقه و محبت در شخص او مستقر است و شهید محل زاد و ولد و تکثیر یکان است. الفت با حرکت به سوی خدا و در میان مردم .

وی با اشاره به اندیشه و بینش حاج قاسم از رهبر معظم انقلاب گفت: شهید سلیمانی شجره نامه و عمق شجره نامه ای داشت؛ در حالی که شهید سلیمانی دارای شجره نامه ای بود. رمز مقاومت، دشمنی شدید، عامل تثبیت انقلاب و نهضت انقلابی، ارزش‌های اخلاقی و انسانی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید