حاج قاسم به جبهه مقاومت عمق راهبردی بخشید/ مدرسه شهید سلیمانی باید سرآغاز حرکت فرهنگی و اجتماعی در کشور باشد

ساعت: 11:46
تاریخ انتشار: 1401/10/14
کد خبر: 1921896

کریمی بیان کرد: بیانات مقام معظم رهبری در خصوص مکتب شهید سلیمانی نشان دهنده اهمیت الگوپذیری از این مکتب نجات در گام دوم انقلاب است و این مکتب باید سرآغاز حرکت فرهنگی و اجتماعی در کشور.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب؛ کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مسجدالنبی(ص) کوثر اراک گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی در قبرس. مکتب امام حسین (ع) و در اعمال و ارتباطات خود مخلص و تقوا بود و این به معنای نزدیک بودن به مردم انقلابی بود.

وی افزود: شهید سلیمانی مکتبی همیشه زنده و پویا و الگوی نجات بشریت است و این مکتب برخاسته از سیره ائمه اطهار انقلاب اسلامی است.

سردار کریمی با اشاره به اینکه حاج قاسم در طول زندگی خود عنصر هویتی بود گفت: سردار سلیمانی با درخشش خود در جبهه مقاومت هویت اسلامی را در منطقه و بسیاری از کشورها زنده کرد و جبهه استکبار و حامیان آنها و امروز شهید سلیمانی را شکست داد. مدرسه باعث تقویت هویت دینی و انقلابی و متحول شده است.

وی افزود: شهید سلیمانی با بسیج مردمی در کشورهای مختلف در مقابل لشکرکشی آمریکا در منطقه و اهداف شوم دولت سازی آنها ایستاد و پیروزی بزرگی را برای جهان اسلام رقم زد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: به همت شهید سلیمانی اندیشه بسیج و انقلاب اسلامی در کشورهای مختلف رشد و تکثیر شد و نیروهای استکباری و صهیونیستی به پایان عمر خود رسیدند و از این رو حج تمتع. قاسم به جبهه مقاومت عمق استراتژیک داد.

وی افزود: بیانات مقام معظم رهبری در خصوص مکتب شهید سلیمانی نشان دهنده اهمیت الگوپذیری از این مکتب نجات در گام دوم انقلاب است و این مکتب باید سرآغاز حرکت فرهنگی و اجتماعی در کشور.

سردار کریمی بابیان اینکه گرامیداشت یاد و خاطره رهبر سرافراز اسلام و قهرمان مبارزه با استکبار جهانی، شهید سیمانی، تجلیل از همه فضایل و ارزش های اسلامی و اعلام برائت از استکبار و استعمار جهانی است، گفت: خوشبختانه ، عشق و ارادت ملت ایران به ویژه جوانان. امت اسلام با شهید سلیمانی و مکتب او هر روز بیشتر می شود و این نشان دهنده نشاط ملت ایران و آرمان های انقلاب اسلامی است.

وی افزود: جوانان و نوجوانان با حضور و برپایی برنامه های سالگرد شهید سلیمانی اعلام می کنند که راه و مکتب شهید سلیمانی ادامه خواهد داشت و ملت ایران از خون حاج قاسم و شهدای مقاومت و همچنین پیشرفت نمی گذرد. کشور و حرکت شتابان ملت به سوی آرمان ها متوقف نخواهد شد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تصریح کرد: با پیروی از بیانات مقام معظم رهبری و با رهنمودهای مکتب شهید سلیمانی بار دیگر در جنگ تلفیقی دشمن را شکست دادند و دشمن را شکست دادند تا به اهداف شوم خود در عرصه های شناختی، اقتصادی و… برسند. جنگ نظامی سایبری و فرهنگی یک شکست است.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی و ملت ایران امروز در اوج اقتدار و رشد قرار دارند و به برکت خون پاک شهدا و جهادهای 43 ساله ملت ایران، غروب اقتدار باطل آمریکا و حامیانش آمده اند و امروز دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی و ملت ایران به مرز غیر ممکن رسیده است.

دیدگاهتان را بنویسید