شعار سال و مبنای برنامه ریزی باشید/ توجه به تولید موجب رشد اقتصادی و کاهش بیکاری می شود.


ساعت: 11:06
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1817217

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی گفت: نامگذاری هر سال به عنوان ولی فقیه منطقی است و در ابتدای هر سال محور حرکت مسئولان را مشخص می کند تا مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی عیسی زاده در گفت و گو با اروم نیوز با تبریک سال نو و سلامتی و سربلندی برای همه ایرانیان و همشهریان آرزو کرد. نشان می دهد که چه چیزی باید در نظر گرفته شود.

نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و بارو در مجلس شورای اسلامی افزود: توجه به تولید موجب رشد اقتصادی و کاهش بیکاری و تورم می شود.

وی گفت: لازم است همه کارکنان با توجه به بیانات و توصیه های مقام معظم رهبری به دقت برای خود نظم عملیاتی را تعیین کنند و در این راستا گام بردارند که تولید یکی از این حوزه ها است.

عیسی زاده با تاکید بر توجه شرکت های دانش بنیان به تولید گفت: مسئولان باید در راستای اجرای شعار و افزایش تولید و اشتغال زایی گام بردارند.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم حمایت از کارآفرینان و رفع موانع تولید، گفت: کسانی که امروز در عرصه تولید فعال هستند باید با فرمایشات مقام معظم رهبری و سال حمایت شوند، عملیاتی باشید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید