می خواهم همه فدراسیون ها مثل والیبال آرمان هایی داشته باشند

ساعت: 14:24
تاریخ انتشار: 14/02/1400
کد خبر: 1786705

سرپرست سابق تیم ملی والیبال با تاکید بر اینکه بدون آرماند نمی توان ترسیم درست و برنامه ریزی دقیق را انجام داد، گفت: کشیدن آرماند برای یک ست لازم است و برای کش همه سری ها همان هدف والیبال را داشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، وی در 29 آبان از آرزوهای خود برای پایان سال 2024 از جمله حضور در جمع چهار تیم برتر المپیک پاریس و جام جهانی مردان روسیه خبر داد.

امیر هوشبر درباره آرمان های والیبال ایران گفت: یک تیم باید یک ایده آل را تعریف کند تا بتواند عملکرد خوبی داشته باشد و بداند در زمانی که انتظار دارد به کجا می خواهد برود.

وی با تاکید بر اینکه بدون ترسیم کامل، دقیق و برنامه ریزی دقیق امکان پذیر نیست، افزود: داشتن ایده آل برای برنامه ریزی بسیار دقیق و علمی یک مجموعه ضروری است.

سرپرست سابق تیم ملی والیبال ایران تاکید کرد: مهم نیست که چند درصد از ایده آل محقق شود. مهم این است که فدراسیون والیبال ترسیم و هدف گذاری کرده است و در آینده باید راه رسیدن به هدف را تبیین و ترسیم کند و برنامه ریزی و تلاش بعد از آن است.

وی ادامه داد: می خواهم همه مجموعه ها آرمان های بلندپروازانه ای داشته باشند چرا که داشتن آرمان بسیار مهم است. هر درصدی از آرمان برای این نظام حاصل شود، پیروزی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید