حرفه هایی که از آنها صحبت می کنیم باید عواقب عملی داشته باشند / برای افرادی که وضعیت مالی خوبی ندارند


ساعت: 08:58
تاریخ انتشار: 1400/12/17
کد خبر: 1813888

رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: من همیشه معتقد بودم آنچه می گوییم همیشه تبعات عملی دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری در جلسه صبح امروز (سه شنبه) نهمین اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری «دوره پنجم» که در ساختمان مجلس برگزار شد، برای اعضا آرزوی توفیق و موفقیت کرد. کارشناسان در پایان سال نتیجه خوبی داشته است. باید به موقع به مشکلات فکر کنیم تا افرادی که با مسائل مختلف سروکار دارند و وضعیت مالی خوبی ندارند، فکر کنند.

وی گفت: من همیشه بر این باور بوده ام که آنچه می گوییم همیشه پیامدهای عملی دارد. خداوند به ما اخلاص و علم عطا فرماید.

رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: رسیدگی به فقرا در پایان سال برای من بسیار مهم است. محرومان و خانواده به شدت رنج می برند که قابل تصور نیست. حضرت علی (ع) طاقت دیدن فقرا و گرسنگان را نداشت و واقعا برایش سخت بود.

آیت الله جنتی گفت: ظرفیت ما بسیار محدود است اما به طور مستقیم کمک می کنیم تا در پایان سال افرادی را پیدا کنیم که در شب عید حال و هوای خوبی داشته باشند. رسیدن به این امر برای ما بسیار سخت است و تعداد آنها بسیار کم است.

وی افزود: علی (ع) شکم گرسنه را نمی دید و می گویند در جایی که من حکومت می کنم شکم گرسنه نیست و کسی که آب و خانه ندارد و همه اینها فراهم است و این علوی است. دولت.

رئیس مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: امیدواریم راه علی (ع) را طی کنیم که راه سخت و دشواری است و ایشان پس انداز می خواهند و من شرم دارم که نیستم و آرزویم این است که باشم. بنابراین.”

وی از تلاش رئیس جمهور برای رفع مشکلات تقدیر کرد و گفت: امیدواریم سایر اعضای هیات دولت در مسیر رئیس دولت که تلاش می کند حرکت کنند. سیر کردن شکم های گرسنه اگر متوجه شدیم معجزه کردیم. اینها حداقل امکانات است و مشکلاتی مانند غذا، پوشاک، دارو و درمان وجود دارد.

آیت الله جنتی افزود: شرایط باید به گونه ای باشد که اصلا شکم گرسنه نباشیم و یا تعدادشان حداقل باشد. این حکم حکومت علوی است و تلاش ما این است که اولویت های آخر سال را در نظر بگیریم و یتیمان و سادات و خانواده های خانواده ای را که درمانده نیستند در اولویت قرار دهیم و دیگران را به این کارها تشویق کنیم.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید