بیش از 140 هزار دوز واکسن کراون به سرپل ذهاب تزریق شد.

ساعت: 18:25
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۵
کد خبر: 1800754

نورالدین فرزادی پور گفت: در مجموع 140 هزار و 19 دوز واکسن تزریق شده و خوشبختانه یکی از بهترین شهرستان ها برای اجرای طرح واکسیناسیون تاج هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نورالدین فرزادی پور در گفت و گو با خبرنگار دراز بازی با تشکر از همکاری و حضور فعال مردم سرپل ذهاب در دریافت واکسن و همراهی آنان در اجرای طرح واکسیناسیون تاج، اظهار داشت: خوشبختانه شهرستان سرپل ذهاب سرپل ذهاب -ذهاب در وهله اول از میزان نفوذ گیرندگان واکسن برخوردار است.

وی افزود: همچنین برای دومین بار 58 هزار و 28 نفر با 82.01 درصد نوبت دوم و 14 هزار و 17 نفر نوبت سوم با ضریب نفوذ 22.2 درصد دریافت کردند.

فرماندار ذهاب گفت: در مجموع 140 هزار و 19 دوز واکسن تزریق شده است و خوشبختانه یکی از بهترین شهرستان ها در اجرای طرح واکسیناسیون کرونا هستیم و این نشان دهنده رشد فرهنگی و دانش مردم و استفاده از این ظرفیت و فرصت است. .

فرزادی پور گفت: واکسیناسیون به معنای پایان پروژه نیست و مراکز واکسیناسیون ما همچنان آماده ارائه خدمات هستند و همچنین دریافت 3 نوبت واکسن به معنای پایان تاج گذاری و مصونیت قطعی نیست، بلکه تقریباً میزان ابتلا به عروق کرونر قلب را کاهش می دهد. مرض.”

وی تاکید کرد: همچنین از مردم عزیز می خواهم که تمامی پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده و دوره ها و تجمعات را رعایت کنند و تا حد امکان در تجمعات شرکت نکنند.

فرزادی پور گفت: ما جزء شهرهای رنگارنگ آبی هستیم و محدودیت های تاج به حداقل رسیده است و ادامه این وضعیت منوط به احترام مردم عزیزمان است.

وی گفت: سلامتی مردم برای ما بسیار مهم است و امیدوارم با کمک مردم عزیز و شریف شاهد بهبود باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید