ساپینتو به پرتغالی با ما بی ادبانه صحبت کرد

مازیار ربیعی فر مربی تیم فوتبال گل گهر درباره صحبت های خسرو حیدری گفت: به عنوان یک مربی باتجربه و فردی که سابقه حضور در فوتبال اروپا را دارم، در ابتدا باید یک توصیه به آقای خسرو حیدری داشته باشم. و این است که با شیرین زبان هیچکس نمی روید و با علم و صداقت معلمی رشد می کند.

وی با اشاره به جنجال بازی استقلال و پنالتی جنجالی، گفت: ما جرات داشتیم بگوییم پنالتی درست بود و سرمربی ما در کنفرانس گفت، اما آیا آنقدر صادق هستند که بگویند در بازی های استقلال چه جنایت هایی انجام شد و گل گهر در این چند فصل؟ این به تیم ما مربوط می شود که همه کارشناسان و مردم آن را تشخیص می دهند.”

سرمربی گل گهر خطاب به خسرو حیدری ادامه داد: آقای خسرو حیدری هم صدای شما هست و هم فیلم شما که بازیکن ما مصدوم شد و بازیکن شما قصد داشت توپ را بزند و شما اجازه ندادید و آن چیزها مهم نیست. در فوتبال و هیچ توضیحی در مورد آن وجود ندارد که ما نمی توانیم آن را بیاوریم.”

ساپینتو به پرتغالی با ما بی ادبانه صحبت کرد

ربیعی فر درباره رفتار ساپینتو در حاشیه بازی گفت: از همان ابتدای بازی به آقای ساپینتو توهین شد و حتی ناظر به روی نیمکت ما آمد و گفت شما که مربی پرتغالی در تیم دارید، منظور از این حرف چیست. این صحبت های سرمربی استقلال که تقریباً منظورمان را نگفته ایم

وی افزود: اگر در روز توهین به مسئولان محترم هلال احمر در انزلی جلوی این خشم و رفتار گرفته می شد، شاهد این اتفاقات نبودیم. فکر می‌کنم فوتبال ایران اسیر سرمایه‌داری پرتغالی شده است و این افراد مصونیت قوی دارند وگرنه نمی‌توان این همه توهین و رفتار زشت را توجیه کرد و بر آن غلبه کرد.»

دیدگاهتان را بنویسید