افشای موشک صیاد 4 نگرانی دشمن را برانگیخت / نگرانی دشمن پس از پرتاب زیرمداری ماهواره قائم

وی با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، ابراز داشت: از آنجایی که رهبر انقلاب تاکید داشتند باید قوی شویم؛ از آنجایی که رهبر انقلاب تاکید داشتند باید قوی شویم. خوشبختانه یکی از عرصه هایی که با مدیریت عالی رهبری توانسته به نماد اقتدار جمهوری اسلامی ایران در سطح جهانی و منطقه ای تبدیل شود، صنعت فضایی است.

این استاد دانشگاه گفت: سربازان جمهوری اسلامی ایران در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح این پیام را می دهند که ایران قدرتمند است.

وی با بیان اینکه پیام این اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این است که جمهوری اسلامی ایران به قله های بلند علمی رسیده است، ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران از این علم در راستای فعالیت های مسالمت آمیز استفاده خواهد کرد.

مجتهدی با بیان اینکه اگر کوچکترین تهدیدی متوجه جمهوری اسلامی ایران باشد می توان از این فناوری ها برای حفظ کشور استفاده کرد و دشمنان این پیام را به خوبی درک می کنند، افزود: دشمنان پیام این اقدام سپاه را درک کرده اند. سپاه و این نشانه این است که همه رسانه ها این اقدام سپاه را پوشش داده و ساعت ها آن را تحلیل کردند.

وی با اشاره به وضعیت دشمنان پس از این اقدام انقلابی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: این اقدام سپاه باعث ایجاد تشویش در دل دشمنان شده است و این پیام بزرگی است.

دیدگاهتان را بنویسید