فکر می کنی چرا تیم ملی با اسکوچیچ در جام جهانی گل نمی زند؟

فکر می کنی چرا تیم ملی با اسکوچیچ در جام جهانی گل نمی زند؟

هداد عزیزی در مورد شرایط تیم ملی ایران در جام جهانی 2022 قطر و نتایج استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر مصاحبه ای انجام داده است که در ادامه می خوانید:

* بازی با کانادا با توجه به اینکه در جام جهانی با آمریکا همگروه هستیم مفید است. سبک کانادایی بیشتر شبیه آمریکای مرکزی و کونکاکاف است. متاسفانه شرایط عادی برای بازی با تیم های دیگر وجود ندارد. اگر شرایط فراهم بود نوع برنامه ریزی متفاوت بود.

* با حفاظت از اتوبوسی که کارلوس کی روش باز کرد و با نفرات خوبی مثل سردار آزمون و مهدی طارمی در خط حمله می توانیم شرایط خوبی را در دیدار مقابل انگلیس ایجاد کنیم. ما می توانیم با تیم هایی بازی کنیم که سبک آنها شبیه به انگلیسی هاست. اگر مقابل انگلیس بازی نکنیم حتی می توانیم برای اولین بار در تاریخ جام جهانی به مرحله بعدی صعود کنیم.

* برخی معتقدند مربی بهتری از دراگان اسکوچیچ باید در جام جهانی روی نیمکت تیم ملی بنشیند اما این افراد همیشه از فوتبال ایران صحبت می کنند. زمانی گفته می شد اسکوچیچ با تیم ملی گل نمی زند. گفتند ما شرط می بندیم که تیم ملی با اسکوچیچ نتیجه نگیرد، اما تیم ملی مقابل مربیانی که تریلر آنها تریلر را حمل نمی کرد، نتیجه گرفت. چرا فکر می کنند اسکوچیچ با تیم ملی در جام جهانی گل نمی زند؟ بگذارید اسکوچیچ کارش را انجام دهد. ما دنبال چی میگردیم؟ آیا ما پول داریم که یک مربی بزرگ استخدام کنیم؟

* چند وقت پیش گفتم استقلال برای قهرمانی آماده است مگر اینکه اتفاقات عجیبی بیفتد که همیشه اینطور نخواهد بود. استقلال منسجم تر و تیم محورتر بود و شرایط بهتری نسبت به پرسپولیس و سپاهان داشت. پرسپولیس برای رسیدن به ششمین قهرمانی خود تلاش کرد اما استقلال بسیار خوب و اقتصادی بازی کرد و اکثر دیدارهایش را یک بر صفر برد. دفاع استقلال خوب بود و آبی ها واقعا شایسته قهرمانی بودند.

* وقتی تیمی مثل پرسپولیس شکست می خورد حرف و حدیث ها به میان می آید. ایالت های پرسپولیس همان ایالت هایی هستند که فصل گذشته قهرمان شدند. یک تیم همیشه قهرمان نخواهد بود. سپاهان و فولاد عجیب و غریب برای قهرمانی یا کسب سهمیه هزینه کردند. رقیب سنتی پرسپولیس استقلال بود که واقعا خوب بازی کرد. من نمی توانم خودم را جای گل محمدی بگذارم و حتما مشکلاتی دارد که او می گوید. کسانی که از او انتقاد می کنند حتما چیزهایی دیده اند که انتقادی است. در مجموع اما گل محمدی در چند سال گذشته عملکرد خوبی داشته است.

* استقلالی ها در چند سال اخیر گفته اند وزیر ورزش از پرسپولیس حمایت می کند. امسال برعکس شد و گفته می شود از استقلال حمایت شده است. آنها را قبول ندارم چون هر تیمی با فکر سرمربی خود وارد زمین می شود. مربی و بازیکن را قبول ندارم که بگویند وزیر و سفیر تیم را قهرمان کردند. اینکه مثلاً بگوییم مسعود سلطانی فر در چند سال اخیر پرسپولیس را به قهرمانی رسانده، درست نیست. پرسپولیس با تلاش خود به نتیجه رسید و استقلال در این فصل با تلاش کادرفنی و بازیکنانش قهرمان شد. در کنفرانس های خبری جهانی، مربیان و مدیران رسانه ای تیم ها از تیم خودشان صحبت می کنند و اگر در مورد تیم دیگری حرفی برای گفتن داشته باشند، می گویند حریفشان قوی و خوب است. در ایران بیشتر مربیان تیم ها و مدیران رسانه ها در مورد حریفان خود صحبت می کنند و متاسفانه این بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید