حق ما بود که با استقلال یک طرفه بازی کنیم و ببریم/ بازیکنانم می گویند چرا به داور اعتراض نمی کنی

ساعت: 18:30
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1797661

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: بازی با استقلال آنقدر یک طرفه بود که بال ها و هافبک های دفاعی ما همیشه در زمین حریف حضور داشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رسول خطیبی پس از تساوی یک بر یک آلومینیوم اراک و استقلال در هفته سیزدهم لیگ برتر گفت: از شما خبرنگاران می پرسم به آلومینیوم چه امتیازی می دهید؟ من به این تیم افتخار می کنم. گفتم برای یک بازی خیلی خوب به زمین می آییم و بازیکنان ما سنگ تمام گذاشتند. در مورد بازیکنان، هواداران و مربیان استقلال، کل بازی یک طرفه بود و دروازه بان ما تنها دو بار توپ را لمس کرد. حتی بازی آنقدر یک طرفه بود که بال ها و هافبک های دفاعی ما یکی دو بار در زمین ما بودند و همیشه در زمین بودند.

او گفت: آلومینیوم بهترین تیم در تمام آمارها از جمله مالکیت توپ بود. هر دو تیم در بالای جدول قرار داشتند و در این شرایط بازی احساسی خواهد شد. با این حال ما خیلی منطقی بازی کردیم و موقعیت های زیادی خلق کردیم. ما به استقلال فرصت گلزنی ندادیم و هواداران این تیم هم کیفیت بازی ما را تحسین می کنند. استقلال در جریان بازی گلی نخورد و این تیم در ضربات ایستگاهی دو گل به ثمر رساند که ما در جریان بازی به استقلال زدیم.

آلومینیج سرمربی اراک با بیان اینکه استقلال موقعیتی کسب نکرده است، گفت: در 10 دقیقه اول گل خوردیم و با این شرایط به بازی برگشتیم. ما حتی می توانستیم پیروز شویم و پیروزی حق ما بود. آلومینیوم فردیت دارد که تیم های زیادی برای تساوی می آیند و ما به آن احترام می گذاریم.

خطیبی با تشکر از هواداران، مردم و اصحاب رسانه استان مرکزی خاطرنشان کرد: لطفا به من فشار نیاورید و آلومینیوم تحت تاثیر این شرایط قرار می گیرد. الان صحبت از قهرمانی و سهمیه آسیایی است و نباید توقعات را بالا برد. بازیکنان از نظر روانی ناراحت هستند. تا زمانی که من در آلومینیوم هستم همین روند ادامه دارد و فوتبال زیبا و شخصیت تیم در اولویت است.

وی گفت: آلومینیوم امسال دومین فصل خود را در لیگ برتر سپری می کند. تیم هایی در این رقابت ها داریم که 30 سال است که سهمیه آسیایی ندارند.» بازیکنان آلومینیوم در این شرایط تحت فشار هستند و وضعیت روحی بازیکنان به هم می خورد. هفته گذشته با این شرایط شکست خوردیم و این هفته با این شرایط بازی کردیم. این ماهیت آلومینیوم را نشان می دهد و ما به این کار ادامه خواهیم داد.

سرمربی آلومینیوم اراک درباره ارزیابی اشکان هورشیدی گفت: نمی خواهم درباره داوری صحبت کنم. بازیکنانم بعد از بازی در رختکن ناراحت بودند و می گفتند چرا اعتراض نمی کنی. آنها فکر می کنند دارند تلاش می کنند، اما حقوقشان پایمال می شود. اگر اعتراضی داشته باشیم باشگاه نامه اعتراضی خود را می فرستد و من فقط خواستم آن را به دوستانم برسانم.

حتیبی گفت: وقتی مربی تیمی سر و صدا نمی کند، شرایط برای این تیم یکسان نباشد. این حق بازیکنان من نبود اما ما به داوران احترام می گذاریم. بازیکنان گاهی اوقات استرس و عصبی هستند که باعث افزایش تنش می شود. ما تا حدودی مدارا می کنیم و از حقوق بازیکنانم دفاع کردم. ما نمی گوییم به ما حق تیم دیگری بدهید. حق ما را بده

وی در خصوص بازی قابل قبول آلومینیوم مقابل استقلال پس از شکست مقابل صنعت نفت، گفت: یک اصل در فوتبال وجود دارد که می گوید برابری پس از شکست قابل قبول است. با بازیکنان صحبت کردیم و از نظر روحی برای مسابقه آماده شدیم که کار سختی بود. شکست مقابل صنعت نفت اولین باخت آلومینیوم بود و روی مشکلات روحی بازیکنان کار کردیم. بازیکنان من می دانند که چه می خواهند و ما در این بازی مانند هشت هفته اول بازی کردیم. متأسفانه در یکی دو مسابقه در کار تیمی تردید داشتیم اما به کیفیت فنی برگشتیم و فرصتی به حریف ندادیم. بعد از این شکست مقابل لیدر به میدان رفتیم و کادر فنی و مربیان ما نتیجه حداقلی گرفتند.

سرمربی آلومینیوم اراک با تمجید از بهترین گلزن این تیم یادآور شد: همیشه از بازیکنان بزرگ تیم تشکر کرده ام و سنگ تمام گذاشتند. میثم مجیدی سخت کار می کند و خوب ورزش می کند. میثم بابت زحماتش پول می گیرد و نظم را به تیم می آورد. مجیدی شرایط خوبی دارد و هنوز هم می تواند بازی کند. او برای این شهر زحمت کشیده و بازیکن متعصبی است که استان مرکزی باید قدرش را بداند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید