چرا باید به پرسپولیس فحش بدهیم که بازی را هم ببریم؟

چرا باید به پرسپولیس فحش بدهیم که بازی را هم ببریم؟

شاهرخ بیانی، دستیار اول استقلالی ساکت الهامی قاطعانه تاکید کرد که تیم هواداران تحت هیچ شرایطی زیر بار بازی پرسپولیس در ورزشگاه آزادی مقابل تماشاگران نخواهد رفت. گفت و گوی بیانی را در ادامه می خوانید:

قرار است در نیمه نهایی جام حذفی میزبان پرسپولیس باشید اما حالا شنیده ها حاکی از آن است که این دیدار هم سرنوشت بازی پرسپولیس با پیکان را خواهد داشت. موضع شما در این مورد چیست؟

پیش از این به خبرروزی گفته بودم و حالا باز هم عرض می کنم که اگر قرار است بازی ما با پیکان به پایان برسد، در ورزشگاه آزادی بازی نمی کنیم. البته در خصوص این دیدار شنیده ام که برخی از مسئولان پیکان به تنهایی به توافق رسیده اند اما تحت هیچ شرایطی زیر بار چنین کاری نخواهیم بود. دیدار هواداران مقابل پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی قرار است در ورزشگاه شهید دستگردی بدون حضور تماشاگر برگزار شود.

و اگر این اتفاق نیفتد و بگویند باید آزادانه بازی کنید، چه اتفاقی می‌افتد؟

اگر بخواهند اینطوری ما را مجبور کنند، بازی نمی کنیم. بگذارید سه بر صفر بزنند. نمی توان از حقوق قانونی و مسلم خود محروم شد. این قانون فیفا است که هر باشگاهی برای استادیوم خود اجرا می کند و می خواهد از امتیاز خود استفاده کند. هوادار میزبان نیمه نهایی است و باید از این فرصت نهایت استفاده را ببرد.

واقعا بازی نمیکنی؟

بله، اگر قرار باشد بازی در ورزشگاه آزادی برگزار شود و تماشاگران بیایند، بازی نمی کنیم. اجازه دهید آنها بازی را 3-0 به سود پرسپولیس ببرند. اصلا اگر باید اینطور برخورد شود و بازی ما با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی و جلوی تماشاگران برگزار شود، بهتر است پرسپولیس را قهرمان جام حذفی اعلام کنیم و بس.البته مسئولان محترم سازمان لیگ هنوز در این مورد اظهارنظر رسمی نکرده و ما برای میزبانی از پرسپولیس بسترسازی کرده ایم اما این اتفاق نمی افتد که از میزبانی محروم شویم و به ورزشگاهی پر جمعیت برویم. . در ضمن اگر چند نفر بیایند و سوء استفاده کنند خبری از فروش بلیت و تبلیغات محیطی برای باشگاه ما نمی شود و هواداران به حق واقعی خود نمی رسند. امیدوارم مدیران محترم فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ این اجازه را ندهند و از ضایع شدن حق قانونی تیم ما جلوگیری کنند. البته اگر تضمین کنند که هیچ تماشاگری به ورزشگاه نمی آید، ما حاضریم در ورزشگاه آزادی با پرسپولیس بازی کنیم اما همانطور که گفتم به شرطی که تضمین کنند بازی بدون تماشاگر برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید