بیرانوند در لیست پرسپولیس/ باید 25 میلیارد تن پول مفت به رادوشویچ بدهیم


ساعت: 18:47
تاریخ انتشار: 91/01/29
کد خبر: 1822990

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: 25 میلیارد تن پول مفتی که باید بپردازیم و آن هم پول زیادی است و نمی خواهیم اجازه دهیم پول بیت المال و این باشگاه هدر برود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس پس از جلسه با ابراهیم شکوری درباره مشکلات مالی که با این باشگاه داشت، گفت: وقتش بسته می شود، گفتند قبلا پرداخت شده و مدارک در باشگاه نیست. یا در دسترس نیستند از افراد مالی و مسئول خواستم بیایند و درخواستشان را بررسی کنند که آیا سندی برای ارائه این مشکل وجود دارد یا خیر.

او گفت: “چه کسی گفته است که دادگاه CAS اسنادی را که باید به رادوسوویچ ارائه شود، نمی پذیرد.” متن تصمیم را از AFC و فیفا خواستیم و به آنها گفتیم تصمیمی که شما گرفته اید کمتر از تصمیم اولیه است اما باز هم 866 هزار یورو است. وقتی حکم نوشته شد مشخص می شود که کدام عناوین اظهارات ما پذیرفته نشده و کدام مورد قبول نشده است. امروز با برخی از بهترین وکلای جهان که با فیفا و AFC کار می کنند صحبت کردم. این وکلا هم ایرانی نیستند و ما باید تا حد امکان از حقوق و منافع ملت و باشگاه خود دفاع کنیم و اگر به دلیل سوء مدیریت یا بی تدبیری اینجا مطرح شد حداقل باید از آن دفاع کنیم تا دیگر این باشگاه آسیب می بیند. . چون ما باید 25 میلیارد تن پول مفت بدهیم و این پول زیادی است و نمی خواهیم اجازه بدهیم بیت المال و پول این باشگاه هدر برود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد پذیرش این پول توسط رادوشویچ گفت: بله و صادق محرمی به او نامه داده و چک های باشگاه نشان می دهد که تمام مدارک او بابت پولی که به رادوشوویچ داده موجود است. باید منتظر بمانیم تا حکم نوشته شود تا بفهمیم چه موضوعاتی را پذیرفته اند و در چه موضوعاتی باید اعتراض کنیم و دوباره ارسال کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که خواسته های ظاهرا ملی گرایانه مانند ترابی و سرلک مخالف تمدید قرارداد هستند یا اینکه باید مبلغی از طلب ترابی پرداخت شود تا شرایط تمدید قراردادش فراهم شود، گفت: در حال بررسی است که به این شورا بیاید. باشگاه و ما از این نظر مشکلی نداریم.

درویش در مورد اینکه گل محمدی لیستی به باشگاه داده یا نه، گفت: بله لیست داده شد و ادامه می دهیم.

وی گفت: شما از انصاری فرد مدیرعامل سابق باشگاه خواسته اید تا جلسه ای را برای بررسی قراردادهای عجیب و غریبی که بسته شده برگزار کند. و چند روز فرصت داریم اما حالا باید با انصاری بنشینیم و با او دیدار کنیم، آیا او می تواند تصمیم فیفا، CAS و AFC را تغییر دهد؟ چون مرجع تصمیم گیری شخص دیگری است. نمی توانم بگویم چرا این قراردادها بسته شد و …

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: پرونده استوکس قبلا آمده بود. درخواست رادوشویچ با 80-90 هزار دلار بیشتر از این رقم اعلام شد که ما پیگیری کردیم. تا زمانی که بتوانیم از حقوق باشگاه و مردم دفاع کنیم تا این پول غارت نشود، با این موضوع برخورد خواهم کرد. این پول باشگاه هم پول مردم است. آنها مجبور نبودند اجازه دهند کار به اینجا کشیده شود. آنها باید کنار می آمدند و روش دیگری انتخاب شد.

درویش در پاسخ به این سوال که آیا این مطالبات و مسائل خارجی دست شما را برای پرداخت پول بازیکنان بسته است و آیا به بازیکنان جدید پول می دهید، گفت: بله، انشالله تا چند روز آینده پرداخت می کنیم.
وی با بیان اینکه این موارد و درخواست های خارجی کار پرسپولیس را برای گرفتن مجوز حرفه ای سخت نکرده است، گفت: این موضوع باعث به تعویق افتادن صدور مجوز حرفه ای شد. البته درخواست رادو بعدا اضافه شد و این پرونده مهلتی دارد که ربطی به حرفه ای بودن ندارد بلکه به مطالبات دیگران مانند درخواست باشگاه بلژیکی از پرسپولیس ربطی دارد. ما یک قسط به این باشگاه بلژیکی داده ایم، این روزها یک قسط دیگر می دهیم یا همین قرارداد را با استوکس و امثال اینها داریم و قراردادهای داخلی دیگری هم داریم که با پول حاصل از فروش سهام در نظر گرفته ایم آن ها را پرداخت کنیم. آنها به ما اجازه پرداخت می دهند. امروز جلسه آن را برگزار کردیم و 2-3 روز پیش کارگروه بسیار مجربی را برای رفع موانع خصوصی سازی تعیین کردیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که این پول چه زمانی به دست باشگاه می رسد، گفت: این پول به دست باشگاه رسیده و موانع قانونی خروج باید برطرف شود.
درویش گفت: مقصر این قراردادها با بازیکنان و مربیان خارجی که برخی از آنها حتی راهی برای باشگاه ها نداشتند، کیست.

او گفت که رئیس اجرایی نیز در انتخابات شرکت کرده است. وی گفت: بله، من دیده ام که مدیرعامل بازیکن را انتخاب کرده و قرارداد امضا می کند، اما روال قانونی و اداری این است که مربی بازیکن را انتخاب می کند. شاید امور حقوقی و اداری باشگاه ها آن اشرافی که برای عقد قرارداد دارند را نداشته باشد و باعث بروز چنین مشکلاتی شده است.»

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره بحث در آکادمی باشگاه پرسپولیس و اینکه برای آوردن محمد پنجعلی برنامه دارید، گفت: ما داریم روی نقشه کار می کنیم نه مرد، همه پرسپولیسی هستیم. پرسپولیس حمایت گسترده ای از جانبازان باتجربه دارد. ما می خواهیم همه برنامه ها از بین همه برنامه هایی که به تصویب هیئت مدیره رسیده اند انتخاب شوند. همه برنامه ها در هیئت ارائه می شود و پذیرفته شده ترین برنامه انتخاب می شود.
درویش درباره اینکه بالاخره جلسه با شکوری به کجا ختم شد، گفت: من در ابتدای صحبتم این را گفتم اما شما یک بار از اول پرسیدید، یک بار از آخر باید با حسابدار و معاون مالی صحبت می کردم و مدارک هم بود. ارایه شده.”

وی در پاسخ به این سوال که آیا مدارک شکوری یک بار توسط حسابدار باشگاه رد شده است، پاسخ داد: خیر، چنین چیزی وجود نداشت، هیچ مدرکی ارائه نشد. گفتم مدارکی که آقای شکوری می گوید به دست ما نرسیده است. برای حسابدار مهم نیست، برای روشن شدن تکلیف حساب ها مدارک می خواهد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه باشگاه بارها از گل محمدی حمایت کرده و فارغ از نتیجه ای که او در این فصل کسب می کند، آیا او در سال آینده سرمربی پرسپولیس می شود یا خیر، گفت: نتیجه این نیست. دست مربی، نتیجه ای از روند وجود دارد، بازیکن، باشگاه و همه باید برای گلزنی دور هم جمع شوند. نتایج خوب بود، به جز یکی دو مسابقه که در آن به آنچه که شایسته بودیم نرسیدیم. مطمئن باشید از این به بعد با وجود مصدومیت هایی که وجود داشت به نتایج بسیار خوبی می رسیم.

درویش با بیان اینکه طلب بیرانوند پرداخت شده است، گفت: بله، مدت زیادی است که طلب او پرداخت شده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بیرانوند در لیست گل محمدی بوده یا خیر، گفت: او متعلق به پرسپولیس است و در لیست پرسپولیس قرار دارد. گل محمدی هم با جدایی بیرانوند مخالفتی نداشت و حالا می گوید از روز اول باید بمانند. آنهایی که پرسپولیسی هستند برمی گردند و به پرسپولیس می آیند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره عکس یادگاری که با علیرضا حقیقی گرفته است، گفت: از این به بعد قول می دهم به رستوران و افطار نروم و اگر دعوت شدیم جای دیگری نمی رویم.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید