پرسپولیس مبدأ خود را مفت از دست داد/ خط قرمز حمله پوشان زهرآلود نیست


ساعت: 17:50
تاریخ انتشار: 05/06/1401
کد خبر: 1886175

فرشاد پیوس گفت: امضای قرارداد با گادوین منشا می توانست خط حمله پرسپولیس را متحول کند و مدیریت باشگاه این بازیکن را مجانی از دست داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فرشاد پی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تهران در گفتگو با خبرنگار شبکه خبری تهران نیوز با اشاره به عملکرد تیم پرسپولیس تهران در نقل و انتقالات تابستانی عنوان کرد: پرسپولیس او در نقل و انتقالات خیلی بد عمل نکرد، اگرچه نتوانست یک مهاجم تمام کننده بگیرد، اما در مجموع عملکرد خوبی داشت.


ووی افزود: جذب ابوالفضل سلیمانی، دانیال اسماعیلی فر، سروش رفیعی، سعید صادقی، سینا اسدبیگی، علیرضا بیرانوند، گلسیانی، احمدی و پورعلیگنجی که اکثراً در خط هافبک و دفاع تخصص دارند، به گل محمدی کمک می کند، اما در فورواردینگ خطرناک است. حمله ضروری به نظر می رسد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تهران با اشاره به اختلافات درویش و گل محمدی در خصوص جذب بازیکنان جدید گفت: مدیریت باشگاه باید در کنار کادر فنی باشد و گل محمدی برای موفقیت پرسپولیس تهران به بازیکنان جدید نیاز دارد زیرا نقاط قوت و ضعف تیم را می شناسد.”

پیوس یادآور شد: گل محمدی باید در هر پست دو بازیکن درجه یک داشته باشد و تردد در یک خط بدون جذب بازیکن در سایر خطوط، تیم را در ادامه لیگ با مشکل مواجه می کند.

وی با اشاره به اینکه جذب گادوین منشا می توانست خط حمله پرسپولیس را متحول کند و مدیران باشگاه این بازیکن را مجانی از دست بدهند، خاطرنشان کرد: تیمی که در یک فصل قهرمان نشده است، به این معناست که باید در لیگ برتر تقویت شود. خط حمله، حالا پرسپولیس فقط ایما عبدی، تامیروف و … است.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تهران چقدر امیدوارید پرسپولیس فصل آینده قهرمان لیگ برتر شود؟ وی تاکید کرد: در حال حاضر نمی‌توان پیش‌بینی کرد زیرا تیم‌های رقیب مانند استقلال، سپاهان، گل‌غر و حتی تراکتورسازی تبریز به خوبی تقویت شده‌اند، اما با مدیریت صحیح، نداشتن حاشیه، مهارت کادرفنی و انگیزه بازیکنان، قهرمانی به دست نمی‌آید. دور .

پیوس در ادامه درباره جدایی رامین رضاییان از پرسپولیس تهران توضیح داد: رضاییان نباید آن حرف ها را در برنامه فوتبال برتر می گفت و باعث خجالت کادر فنی و هواداران شد.

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید