نوسانات قیمت ها دغدغه اصلی تجار و تجار/ لزوم کنترل قیمت کالاهای مبدأ

ساعت: 11:35
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۳
کد خبر: 1792038

مدیر بازرسی و نظارت اصناف چهارمحال و بختیاری تاکید کرد؛

مدیر بازرسی و نظارت اصناف چهارمحال و بهتیاری رحمتی با اشاره به اینکه قیمت ها همچنان در نوسان است و ثباتی وجود ندارد، گفت: دغدغه و مشکل اصلی کسبه همین نوسان قیمت کالاهاست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فرجولا رحمتی مدیر بازرسی و نظارت اصناف چهارمحال و بختیاری در گفتگو با جهانبین نیوز؛ وی گفت: میزان مرغ موجود در بازار و قیمت تحویل آن حدود 90 درصد قابل قبول است و 10 درصد مشکل در این زمینه وجود دارد.

وی تصریح کرد: مرغ گرم با قیمت 29 هزار و 150 در بازارهای این استان عرضه می شود اما مرغ منجمد به صورت غیردولتی و کیلویی 20 هزار تن عرضه می شود.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف چهارمحال و بختیاری ادامه داد: سامانه 124 کشور قیمت مرغ را 31 هزار تن در هر کیلوگرم تعیین کرده است اما در این استان با قیمت مناسب تری در اختیار مردم قرار می گیرد.

رحمتی خاطرنشان کرد: برخی کالاهای اساسی مانند مرغ، تخم مرغ، صیفی و غیره. باید با قیمت مشخصی فروخته شود: از آنجایی که چهارمحال و بختیاری تولیدکننده نیست و باید کالا را خارج از استان خریداری کنیم، قیمت کالا بستگی به قیمت خرید دارد، اما در کل قیمت ها رعایت می شود.

وی افزود: معمولاً مشکلات قیمتی به کارخانه و تولیدکننده برمی گردد، زیرا قیمت در این استان بستگی به قیمتی دارد که کالا با آن خریداری شده است. نوسانات قیمت ها از بالا شروع می شود و به یک تاجر کوچک در این استان منتقل می شود.»

مدیر بازرسی و نظارت اصناف چهارمحال و بختیاری گفت: باید قیمت های مبدا کالاها را کنترل کرد وگرنه در استانی مانند چهارمحال و بختیاری نمی توان کنترل کرد.

رحمتی با اشاره به اینکه قیمت ها همچنان در نوسان است و ثباتی وجود ندارد، گفت: دغدغه و مشکل اصلی کسب و کار همین نوسان قیمت کالاهاست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید