جابجایی بیش از ۱۱۸ هزار نفر مسافر از مبدأ شهرستان ساوه توسط ناوگان حمل و نقل مسافری

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ساوه:

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ساوه از جابجایی ۱۱۸ هزار و ۵۳۳ نفر مسافر از مبدا این شهرستان به سایر نقاط کشور توسط ناوگان حمل و نقل عمومی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری موج مرکزی، رضا غفرانی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ساوه از جابجایی ۱۱۸ هزار و ۵۳۳ نفر مسافر از مبدأ شهرستان ساوه به سایر نقاط کشور توسط ناوگان حمل و نقل عمومی شهرستان ساوه خبر داد.

وی گفت: در شش ماهه نخست امسال تعداد سفرهای انجام شده توسط ناوگان عمومی حمل و نقل مسافری در شهرستان ساوه برابر با ۱۳ هزار و ۶۱۳ مورد می‌باشد.

غفرانی در خصوص عملکرد شرکت های مسافربری برون شهری شهرستان ساوه اظهار کرد: دو شرکت مسافربری اتوبوسی، سه شرکت مسافربری مینی‌بوسی و چهار شرکت های مسافربری سواری کرایه در شهرستان ساوه فعالیت می‌کنند که مقصد غالب اتوبوس های پایانه مسافربری ساوه را تهران، اراک، قم، خرم آباد، گیلان و کرمانشاه و مینی‌بوس‌های پایانه را تهران و قم و تاکسی ها نیز تهران، قم و اراک می باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: طرح گشت دروازه ای، کنترل تأخیر در مبدأ و حین سفر و بازدید های دوره ای از جمله اقداماتی است که برای کنترل فعالیت شرکت های مسافربری و رانندگان بصورت مستمر انجام می‌شود تا مسافرین از خدمات مناسب حمل و نقل مسافری برون شهری بهره مند باشند.



آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید