وضعیت کارت واکسن حمل و نقل عمومی مسافر در سیستان و بلوچستان / جابجایی یک میلیون و 900 هزار مسافر


ساعت: 10:34
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۷
کد خبر: 1806387

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان اعلام کرد؛

تیمور باقری گفت: در 10 ماهه امسال یک میلیون و 903 هزار و 146 مسافر به حوزه استحفاظی این اداره کل منتقل شده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ تیمور باقری معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در گفت و گو با عصر هامون گفت: یک میلیون و 903 هزار و 146 مسافر در 10 ماهه امسال در قالب 207 هزار و 846 سفر با وسیله نقلیه جابجا شدند. به منطقه حفاظت شده اداره کل.

وی افزود: تردد مسافر در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 19 درصد در تعداد مسافران و 24 درصد در تعداد سفرها افزایش نشان می دهد.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس تصمیمات ستاد ملی، استفاده از ماسک در اماکن عمومی الزامی است و این مصوبه شامل مسافران و مسافران اتوبوس‌های درون شهری، تاکسی‌ها و مینی‌بوس‌ها نیز می‌شود و تنها افراد می‌توانند از حمل و نقل عمومی مسافربری استفاده کنند. کارت واکسیناسیون همراه یا تست PCR 72 ساعته منفی داشته باشید.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سفر با ناوگان مسافری مشترک را ارزان و ایمن دانست و گفت: از مردم و مسافران درخواست می شود هرگونه شکایت از کار شرکت ها و رانندگان را تلفنی مطرح کنند. اینترنت و پیامک 141 به اداره کل اطلاع دهید تا کمیسیون های مربوطه به تخلفات شرکت، مالکان و رانندگان رسیدگی کنند.

حفاری خاطرنشان کرد: هم اکنون 63 شرکت، موسسه و شعبه حمل و نقل مسافر، 2380 راننده فعال، 952 ناوگان اتوبوسرانی، 1526 مینی بوس و 803 پارک مسافری فعال در سیستان و بلوچستان به هموطنان عزیز خدمات ارائه می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید