جابجایی بیش از 206 هزار مسافر از ناوگان حمل و نقل عمومی کرمانشاه


ساعت: 15:39
تاریخ انتشار: 1401/02/20
کد خبر: 1837825

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه اعلام کرد.

فریبرز کرمی گفت: در فروردین ماه امسال 206 هزار و 553 مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان کرمانشاه جابجا شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فریبرز کرمی در گفت و گو با خبرنگار مرصادنیوز گفت: در فروردین ماه امسال 206 هزار و 553 مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان کرمانشاه جابجا شدند.

وی افزود: تعداد مسافران جابجا شده از ناوگان حمل و نقل عمومی کرمانشاه از بیش از 208 هزار نفر در سال گذشته یک درصد کاهش یافته است.

کرمی گفت: در این مدت 71 هزار و 668 هزار مسافر با اتوبوس جابه جا شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 26 درصد افزایش داشته است.

وی گفت: بیش از 76 هزار مسافر نیز از وانت برای سفر استفاده کرده اند که نسبت به فروردین سال گذشته 18 درصد کاهش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه گفت: همچنین در این مدت 59 هزار نفر با خودرو سواری جابجا شده اند.

کرمی با اشاره به کاهش سفرها گفت: فرا رسیدن ماه مبارک رمضان یکی از عوامل کاهش سفرها به استان کرمانشاه است.

وی با بیان اینکه هنگام جابجایی مسافران با ناوگان حمل و نقل عمومی، پروتکل های بهداشتی اعمال می شود، افزود: در باجه مرکزی بلیط هواپیما قبل از صدور بلیت، وضعیت مسافران در خصوص پهن شدن تاج با ارسال کد ملی به سامانه سرو با نام سازمان اعلام می شود. اطلاعات فنی از ایران خواسته شده است.

کرمی افزود: فعالیت غیرمجاز سایت ها و اپلیکیشن های اینترنتی، تاکسی های اینترنتی درون شهری در حوزه بین شهری مشکلاتی را برای هموطنان ایجاد کرده است که توصیه می شود برای جلوگیری از بروز مشکل از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

وی افزود: مسافران می توانند هرگونه انتقاد و شکایت از پایانه های مسافربری یا رانندگان در حوزه حمل و نقل مسافر را از طریق سامانه 141 در این اداره کل مطرح کنند تا به کمیسیون های مربوطه و تخلفات رانندگان رسیدگی شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید