90 درصد ناوگان حمل و نقل عمومی چهارمحال و بختیاری به مرزهای غربی کشور اعزام شد/ 120 اتوبوس برای جابجایی زائرین اعزام شد.


ساعت: 12:28
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۱
کد خبر: 1896859

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اعلام کرد؛

روح الله گلمی گفت: بیش از 90 درصد ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی استان چهارمحال و بختیاری برای انتقال زائران به مرزهای غربی کشور اعزام شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ روح الله غلامی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز؛ وی گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی اعزامی از این استان به مرزهای غربی از شرکت های مسافربری است.


وی با اشاره به اینکه بیش از 90 درصد ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی استان چهارمحال و بختیاری برای جابجایی زائرین به مرزهای غربی کشور ارسال شد، افزود: تا روز پنجشنبه که آخرین آمار استخراج شد بیش از 120 نفر خودروهای ناوگان از آن استان به سمت مرز در حرکت بودند


مدیرکل حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از بیش از 6 هزار زائر این استان که در سامانه سماح ثبت نام و ناوگان حمل و نقل عمومی را انتخاب کردند، حدود 4 هزار زائر تا پایان از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کردند. روز، آنها را به مرزها بردند.


گلمی تصریح کرد: پس از آن با توجه به بسته بودن مرزها تا زمان اعلام دستورات بعدی جابجایی زائرین صورت نگرفت.


وی خاطرنشان کرد: برای بازگشت زائران برنامه ریزی شده است و تمامی شرکت های مسافرتی موظف به مشارکت در انتقال زائران هستند.


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری افزود: قالب خطوط حمل و نقل مسافر از مبدأ استان به سایر نقاط کشور محدود است و تمام تلاش خود را برای جابجایی زائرین انجام داده ایم تا بتوانیم این امر را به درستی مدیریت کنیم. مسئله.


غلامی بیان کرد: مرز استان چهارمحال و بختیاری شلمچه است اما ناوگان حمل و نقل این استان نیز به مرز مهران اعزام شده و در حال امداد رسانی است.


وی تاکید کرد: در کنار ناوگان اتوبوسرانی چهارمحال و بختیاری برای انتقال زائران به مرز کشور، ناوگان باری نیز در حالت آماده باش هستند و بیش از 10 کامیون به سمت مرز مهران در حال حرکت هستند.


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری افزود: این کامیون های باری علاوه بر حمل تجهیزات موکب ها و بار می توانند برای جابه جایی زائران در مواقع بحرانی نیز استفاده شوند.


گلمی در پایان یادآور شد: تاکنون حادثه ای برای ناوگان اتوبوسرانی و باری استان چهارمحال و بختیاری گزارش نشده است.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید