نهصد اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی تبریز اضافه می شود


ساعت: 15:29
تاریخ انتشار: 1011/01/28
کد خبر: 1822536

می توان گفت این خبر از ابتدا تا انتها خوب و خوشحال کننده است، اما هنوز گفته نشده است که اعتبار این خرید هنگفت از کدام مکان یا مکان ها تامین می شود؟!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سرویس شهری تبریز بیدار; در بحبوحه اخبار شهری هفته گذشته خبری به نقل از شهردار جدید تبریز منتشر شد که در آن آمده بود: 900 اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی تبریز اضافه می شود.

این خبر قطعا خبر خوبی برای پارک فرسوده حمل و نقل عمومی تبریز و شهروندان است و در واقع اگر این خبر به واقعیت تبدیل شود، انقلابی در این منطقه رخ داده و شهردار جدید با خشونت بسیار شروع کرده و ممکن است در پایان چهار سال اتفاقات شگفت انگیز تبریز.

یک سال تا آوریل 1402

در متن خبر آمده است: هدف اصلی این تفاهم نامه تامین 900 دستگاه اتوبوس شهری مورد نیاز شهرداری تبریز برای ارتقای کمی و کیفی ناوگان حمل و نقل عمومی تبریز و حومه است. بر اساس مفاد این تفاهم نامه، این 900 دستگاه اتوبوس در سال آینده توسط گروه بهمن و شرکت خودروسازی اسنا تحویل داده می شود.

یعنی سال آینده آخرین باری است که این تعداد اتوبوس به پارک حمل و نقل عمومی تبریز می پیوندد و این اتفاق تا پایان فروردین 1402 خواهد افتاد.

فاز اول 100 دستگاه

در پایان تاکید می شود: در فاز اول با توجه به نیاز مبرم شهر تبریز، بلافاصله پس از امضای این تفاهم نامه مقرر شد قرارداد خرید 100 دستگاه اتوبوس 12 متری بین شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه منعقد شود. نتیجه گیری.
می توان گفت این خبر از ابتدا تا انتها خوب و خوشحال کننده است، اما هنوز گفته نشده است که اعتبار این خرید هنگفت از کدام مکان یا مکان ها تامین می شود؟! نقش بودجه ملی در وام دهی چه خواهد بود؟ نقش بودجه شهرداری در وام دهی چه خواهد بود؟ و آیا امکان محقق نشدن این وعده وجود دارد و آیا می توان این وعده را در لیست وعده های مدیریت تئاتر قرار داد یا خیر؟!

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید