اضافه شدن 20 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی کرمانشاه


ساعت: 17:36
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۶
کد خبر: 1918471

همزمان با روز حمل و نقل 20 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی کرمانشاه اضافه شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش شبکه خبری مرصاد، در مراسمی که امروز شنبه با حضور استاندار کرمانشاه، استاندار کرمانشاه، شهردار کرمانشاه و اعضای شورای شهر کرمانشاه و جمعی دیگر از مسئولان برگزار شد، 20 دستگاه اتوبوس به این شهر منتقل شدند. ناوگان حمل و نقل همزمان با روز ملی حمل و نقل. عموم مردم شهر به آن ملحق شدند.

محمدمهدی احمدی در این مراسم از زحمات شهردار کرمانشاه برای خرید این اتوبوس ها قدردانی کرد و اظهار داشت: در فاز اول 20 دستگاه اتوبوس به استان اختصاص یافت که با پیگیری های انجام شده این تعداد به مجموع افزایش می یابد. 108 اتوبوس تا پایان امسال حمل و نقل شهری کرمانشاه در حال افزایش است.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه افزود: شرکت خودروسازی متعهد شده تا پایان سال این عدد را تحویل دهد و به چرخه حمل و نقل عمومی خواهد پیوست.

وی با تاکید بر اینکه اگر نیت خالص باشد خداوند متعال نیز به ما قوت مضاعفی عنایت می کند، گفت: نشان داده ایم اهل «ما می توانیم» هستیم.

سیدپیمان موسوی نیز در این آیین اظهار داشت: با توجه به اهمیت حمل و نقل در کرمانشاه، کمیته حمل و نقل و ترافیک در شورای شهر کرمانشاه تشکیل شد و با عزمی که در این حوزه وجود داشت، 108 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه شد. اضافه

عضو شورای شهر کرمانشاه افزود: با توجه به لزوم خدمات رسانی به مناطق کم برخوردار شهر کرمانشاه و با تصمیم شورای شهر، رانندگان این اتوبوس ها برای ارائه خدمات بیشتر به این مناطق توسط شهرداری استخدام می شوند.

وی گفت: مردم کرمانشاه مستحق خدمت هستند و انشاالله بتوانیم خدمات بیشتری ارائه دهیم.


7f306aec 5128 4870 9236 9fa65a6ba3d4 خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید