توزیع 20 دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل در مسیر محمدیه – قزوین

به گفته شهروندان محمدیه اتوبوس های سازمان شهری با قراردادی 10 ساله شروع به کار کردند و مدت آن از سال گذشته به پایان رسید و برای این 10 سال هزینه سالانه افزایش یافته است اما کیفیت یا حداقل نگهداری، گرمایش و سیستم خنک کننده و تمیز کردن به دست نیامده است.

در عرض سه ماه، سازمان حمل و نقل درخواست تعمیر و بازسازی اتوبوس ها را داد و هزینه ها را به پیمانکار واگذار کرد، اما پیمانکار اعلام کرد که هزینه های تعمیر و نظافت باید توسط سازمان پرداخت شود، زیرا اتوبوس های این مسیر فرسوده هستند.

برای پرسیدن مشکلات شهروندان محمدی در صبح قزوین این سوال را شهردار محمدی پیگیری کرد.


عقد قرارداد با پیمانکاران جدید ساماندهی ناوگان اتوبوسرانی محمدیه

محمد پیری در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین در این خصوص گفت: با توجه به اینکه مهلت همکاری با پیمانکاران قبلی به پایان رسیده است، تفاهم نامه ای با پیمانکاران جدید برای 5 سال آینده امضا کردیم تا 20 دستگاه اتوبوس جدید به این مجموعه اختصاص دهیم. مسیر.”

وی افزود: با در اختیار قرار گرفتن میدان از ایستگاه های محمدیه – قزوین به صورت جزئی در جریان مشکلات رانندگان قرار گرفتم و خوشبختانه تردد شهروندان به خوبی در جریان است.

شهردار محمدیه گفت: با توجه به فرسودگی اتوبوس های مسیر محمدیه – قزوین، ادامه همکاری با پیمانکاران قبلی امکان پذیر نبود و مسافران با نرخ تعیین شده جابه جا می شوند.


دریافت هزینه مسافر بر اساس تعرفه مصوب می باشد

پیری گفت: افزایش تعرفه حمل و نقل براساس بخشنامه وزارت کشور است و نمی توانیم خودسرانه تعرفه ها را افزایش یا کاهش دهیم.

وی گفت: تاکنون هیچ علامتی از رانندگانی که هزینه اضافی از مسافران دریافت کرده اند دریافت نکرده ایم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید