سابقه کمبود وسایل نقلیه عمومی طولانی است/ فروش سهمیه کارت سوخت ناوگان حمل و نقل عمومی زاهدان!


ساعت: 12:29
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۶
کد خبر: 1839255

فروش سهمیه کارت سوخت حمل و نقل عمومی، فرسودگی اتوبوس های بین شهری، شماره نداشتن و معطلی های مداوم تنها بخشی از مشکلاتی است که زاهدانی ها در استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی با آن مواجه هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر ما ، حمل و نقل در زندگی بشر کنونی یکی از نیازهای اجتناب ناپذیر هر جامعه بشری است که موجب پویایی و توسعه اقتصادی و اجتماعی می شود و جزء لاینفک زندگی بشر است.


روند سریع توسعه شهری منجر به افزایش تقاضا برای زیرساخت ها شده است و امروزه یکی از شاخصه های توسعه شهری پیشرفت در بخش حمل و نقل است.


زمان و پول برای شهروندان بسیار مهم است. زمان کمتر و قیمتی بهتر از هزینه استفاده از خودرو با وسایل نقلیه عمومی در شهر در اولویت است، در صورت فراهم شدن این شرایط برای شهروند دلیلی برای استفاده شهروند از خودروی شخصی وجود نخواهد داشت.


فرسودگی اتوبوس های بین شهری، معطلی های مداوم اتوبوس ها، گویی تنها چیزی که برایشان اهمیتی ندارد و نامشخص است، ساعت مسافران است، تعداد کم اتوبوس ها در مقابل انبوه مسافران دو برابر شده است. مشکلات.


اینها بخشی از مشکلات حمل و نقل عمومی در کلانشهر زاهدان است که هر روز نه تنها کاهش نمی یابد، بلکه هر روز بیشتر می شود و همچنین این مشکلات برای سالمندان، بیماران و افراد دارای مشکلات جسمانی. دو برابر می شود.


به گفته شاهدان عینی، رانندگان اتوبوس های شهری کارت سوخت اتوبوس ها را در پمپ بنزین ها می دهند و سهمیه سوخت دولتی را که برای جابه جایی مسافران در نظر گرفته شده می فروشند و اتوبوس در خیابان های پارک شهر است.


عدم حمایت از ناوگان عمومی و کاهش نظارت بر ناوگان، برخی از دلالان سوخت، سوخت را در قالب راننده حمل می کنند و در این شرایط نابسامان، برخی اتوبوس های مسافربری با نصب مخزن مخفی سوخت، سوخت قاچاق را حمل می کنند.


فرسودگی ناوگان خودرویی، کمبود تجهیزات ارزان قیمت، هزینه خرید اتوبوس، کاهش متقاضیان ناوگان اتوبوسرانی در دوران بیماری عروق کرونر از جمله مشکلاتی است که امروز ناوگان عمومی با آن دست و پنجه نرم می کند و قاچاق سوخت از آن. این ناوگان یکی از بزرگترین مشکلات حمل و نقل است حمل و نقل عمومی شهری است


پایگاه خبری عصر هامون برای پاسخگویی به مطالبات و دغدغه های مردم آماده دریافت پاسخ مسئولان در این زمینه است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید