افزایش 22 درصدی صدور کارت سلامت رانندگان وسایل نقلیه عمومی در سیستان و بلوچستان


ساعت: 12:06
تاریخ انتشار: 1301/05/24
کد خبر: 1890062

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان اعلام کرد؛

ایوب کرد گفت: در چهار ماهه امسال 2 هزار و 824 کارت سلامت برای رانندگان حمل و نقل عمومی کالا و مسافر صادر شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 22 درصد افزایش داشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصرهامون، ایوب کرد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان اظهار داشت: اخذ کارت سلامت یکی از شرایط بسیار مهم داشتن کارت هوشمند برای فعالیت حرفه ای رانندگان در حوزه حمل و نقل جاده ای است.

وی با اشاره به فعالیت 4 مرکز تخصصی طب کار در سیستان و بلوچستان شامل دو مرکز در زاهدان و هر کدام یک مرکز در شهرستان های سراوان و زابل، تصریح کرد: بینایی سنجی، شنوایی سنجی، روانشناسی، معاینات پزشکی بالینی افراد از قبیل فشار خون. EKG و آزمایشات روتین قند خون، چربی خون برای بررسی سلامت رانندگان از جمله آزمایشاتی است که در این مراکز انجام می شود.

مدیر کل حمل و نقل جاده ای و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان افزود: با توجه به لزوم داشتن کارت هوشمند برای کسب و کار رانندگان حرفه ای در حوزه حمل و نقل جاده ای، داشتن کارت بهداشت و ایمنی یکی از شرایط اخذ کارت مورد نظر است. .

کرد با قدردانی از تلاش شبانه روزی راهداران یادآور شد: هم اکنون بیش از 11 هزار راننده در ناوگان حمل و نقل شهری استان به هموطنان عزیز خدمت رسانی می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید