فرصتی برای از سرگیری سفرهای زمینی با وسایل نقلیه عمومی به سوریه و ترکیه

ساعت: 15:22
تاریخ انتشار: 1400/08/25
کد خبر: 1784868

یک مقام مسئول گفت: به زودی امکان تردد جاده ای به کشورهای همسایه با وسایل نقلیه عمومی فراهم می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ داریوش امانی در جمع خبرنگاران از آغاز سفر جاده ای به سوریه و ترکیه خبر داد و گفت: در حال بررسی این موضوع هستیم و به زودی با وسایل نقلیه عمومی ارائه شده به کشورهای همسایه تردد خواهیم کرد.

وی در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان درباره جابه جایی مسافران ارمنستان از طریق جاده گفت: در حال حاضر جابجایی مسافران از طریق جاده انجام می شود.

امانی همچنین درباره لغو رویه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در اتوبوس ها گفت: از اول آذرماه پذیرش مسافران در اتوبوس ها و حمل و نقل عمومی جاده ای بر اساس کارت واکسیناسیون انجام می شود.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای درباره تغییر قیمت بلیت اتوبوس به دلیل پذیرش صددرصدی مسافر از آذرماه گفت: در ایام ولیعهد، قیمت بلیت اتوبوس در این مدت افزایش چندانی نداشته است. شده است.

امانی ادامه داد: لازم به ذکر است در ابتدای شیوع ویروس کرونا، موضوع سفر برای چند ماه بسته بود و پس از از سرگیری سفر، مراحل بهداشتی اعمال شد و مسافر در هر اتوبوس، وانت و کرایه پذیرفته شد. به ترتیب.” محدود و کاهش یافته است.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در این شرایط حمل و نقل مسافر برای شرکت های حمل و نقل صرفه اقتصادی نداشت اما همه شرکت ها به وظایف و مسئولیت های خود پایبند بودند.

امانی در پایان تاکید کرد: سالانه 240 میلیون نفر از طریق جاده جابجا می شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید