ایجاد کارگروه مشترک برای نوسازی وسایل نقلیه عمومی مسافربری و باری

ساعت: 15:40
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۲۶
کد خبر: 1923053

بازدید شهردار تهران از مرکز تحقیقات خودرو سایپا:

شهردار تهران با حضور در مرکز پژوهش و نوآوری صنایع خودروسازی سایپا به همراه جمعی از معاونان و مدیران حوزه حمل و نقل شهری از محصولات جدید گروه خودروسازی سایپا بازدید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سایپانیوز ; علیرضا زاکانی به همراه جمعی از معاونین و مدیران ارشد شهرداری تهران از مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا بازدید کرد و از نزدیک با توانمندی های این گروه خودروسازی در زمینه تولید محصولات جدید، خودروهای مناسب برای حمل و نقل عمومی و باری آشنا شد. حمل و نقل و توانمندی های آزمایشگاهی این شرکت گروهی از خودروسازان قرار گرفت.

شهردار تهران در حاشیه این بازدید گفت: امروز با ابعاد پیشرفت و اقدامات خوب گروه خودروسازی سایپا بیشتر آشنا شدم و خوشبختانه اقدامات مناسبی در خودروساز این کشور انجام شده است. که به نوعی مشکلات گذشته را جبران می کند و امیدوارم سایپا بتواند نیاز خودرویی کشور را تامین کند.» از نظر کیفیت و تنوع به رتبه بالاتری برسد

وی افزود: نیاز به تحول در حوزه حمل و نقل عمومی در شهر تهران وجود دارد و در حوزه بار و مسافر، شهرداری تهران به ظرفیت داخلی کشور نگاه می کند و امیدواریم بتوانیم خدمات مناسبی ارائه کنیم. برای مردم با کمک خودروسازان داخلی و به همین دلیل امروز به همراه مدیران خدمات شهری و حمل و نقل شهرداری تهران از شرکت سایپا بازدید کردیم.

زاکانی بیان کرد: امروز با حضور مدیر عامل گروه سایپا مقرر شد کارگروه مشترک دو گروه تشکیل شود تا بتوانیم همکاری بسیار گسترده ای در زمینه تولید خودروهای سواری و باری عمومی در شهرستان داشته باشیم.

وی با بیان اینکه خودروهای سایپا در این زمینه نیز مقرون به صرفه و نسبتا ارزان هستند و با هماهنگی بیشتر دو گروه انجام شده است، گفت: امروز نگاهی دقیق به ظرفیت و توانمندی های گروه سایپا و چشم انداز تحول آفرین سایپا در این حوزه داشتیم. “حمل و نقل بار و مسافر، امیدواریم به زودی شاهد یک نوسازی گسترده و موثر باشیم که برای مردم رفاه به ارمغان بیاورد.

شهردار تهران افزود: سایپا نسبت به گذشته بسیار متفاوت شده است و می توان بهبود محصولات این گروه خودرویی و گزارش های رضایت مندی مردم در سال جاری و همچنین افزایش تنوع محصولات در آینده را احساس کرد. سال شرایط خوبی ایجاد خواهد کرد و امیدوارم سایپا بتواند روز به روز با محصولات متنوع و کیفیت بهتر خدمات خوبی به مردم ارائه دهد.

در این بازدید محمدعلی تیموری مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: برای اولین بار است که شهردار تهران در این گروه خودرویی حضور پیدا می کند که نشان از حمایت وی از خودروسازی داخلی و توسعه خودروهای کار و شهری در ناوگان حمل و نقل عمومی

وی با بیان اینکه هزینه حمل و نقل عمومی در شهر باید کاهش یابد افزود: استفاده از وسایل نقلیه وارداتی برای حمل و نقل درون شهری مضر است و تا سه برابر هزینه دارد، بنابراین امروزه از محصولات مختلف مسافربری برای خدمات تاکسی و حمل و نقل تجاری استفاده می شود. . ون های حمل و نقل بین شهری و مسافربری پیشنهاد و معرفی شد.

تیموری بیان کرد: خودروی گازسوز ساینا به عنوان اولین خودروی گازسوز برای استفاده در حوزه تاکسیرانی شهری راه اندازی شد. یک وانت 14 نفره نیز معرفی شد که هزینه جابجایی مسافران در شهر را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد چرا که قیمت این محصول نسبت به نمونه خارجی آن یک سوم است و علاوه بر آن دارای موتور گازسوز قدرتمند با برد 380 کیلومتر با هر شارژ گاز.

وی افزود: خودروی پادرا پلاس لانگ محصول جدیدی است که برای حمل بارهای حجیم شهری استفاده می شود و برابر با خودروهای 6 تنی وارداتی است. 90 درصد قطعات خودروهای وارداتی از خارج از کشور تامین می شود و در زمینه خدمات پس از فروش و تعمیرات 100 درصد به خارج از کشور وابسته است، در حالی که پادرا پلاس لانگ یک محصول کاملا داخلی است و می تواند تا سه تن بار حجیم را حمل کند. محموله و با سوخت CNG خالص، آلایندگی کمتری از خودروهای دیزلی مشابه دارد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تاکید کرد: برای خودروهای ویژه حمل و نقل عمومی تحلیل های گسترده ای از نظر کیفی در حوزه قطعات انجام می شود، زیرا این محصولات باید در حمل و نقل عمومی عرضه شوند و خودرویی که وارد حمل و نقل عمومی می شود چندین مورد است. این قابل مقایسه با یک ماشین شخصی است، بنابراین کیفیت قطعات کاربردی پایه اصلی خواهد بود.

وی با بیان اینکه تمرکز گروه سایپا بر کیفیت محصولات است، گفت: دقت در کیفیت محصولات گروه سایپا بالاست، به گونه ای که خودروهای تولیدی بدون مشکل یا با حداقل مشکل وارد بازار شده و کنترل های متعدد انجام می شود و نتیجه می شود. است خودروهای تولیدی این شرکت طبق گزارشات در طول مدت گارانتی 500 درصد تخفیف خواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید