طرح رایگان آتش زدن وسایل نقلیه عمومی در استان زنجان همچنان ادامه دارد


ساعت: 17:48
تاریخ انتشار: 1401/01/20
کد خبر: 1820687

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی زنجان:

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان زنجان با بیان اینکه از زمان راه اندازی طرح ملی رایگان خودروهای باری و مسافری دوگانه سوز در استان زنجان، اکثر این خودروها دوسوخته شده اند، گفت: این طرح همچنان در استان در حال انجام است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمید حبیبی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با اشاره به اینکه طرح دوگانه سوز رایگان خودروهای باری و مسافری در استان زنجان در سال های اخیر راه اندازی شده است، گفت: مالکان خودروهایی که متقاضی استفاده از طرح احتراق گاز هستند همچنان می توانند برای شرکت در این طرح ثبت نام کنند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه با وجود زیرساخت های لازم در خصوص خودروهای دوگانه سوز بنزینی و سواری عمومی در استان با استقبال خوبی مواجه شد، افزود: این یک طرح ملی بود و برای صاحبان خودروها سود اقتصادی داشت. “

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان زنجان طرح دوسوختن تاکسی های عمومی و وانت های عمومی را یکی از اقدامات مهم و عمده شرکت ملی پخش برای کاهش مصرف سوخت های فسیلی و آلاینده ها در سوخت های خانگی دانست. اما برخی از مالکان این خودروها هنوز ابتکار عمل برای استفاده از دوگانه سوز برای وسایل نقلیه عمومی گازسوز را به دست نیاورده اند.

وی گفت: مالکان خودروهایی که متقاضی استفاده از این طرح هستند می توانند با سامانه GCR.NIOPDC.IR ثبت نام کنند و برای خودروهای دوگانه سوز نیز می توانند با خدمات دوگانه سوز صائین قلعه تماس بگیرند.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید